Gå til innhold

smiley koden??jeg dør!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det virkelig så mangen tålmodige folk her inne på DOL , hvor laaang er denne koden jeg tror jeg dør snart, herregud at det går ann å lage noe sånt, blir så arg. noen tips om når den ender, hva som er siste figuerer og sånt. jeg har kommet forbi sirkler og tall, blandt annet tall som står slik 7:2 eller 6+5 feks er det langt igjen jeg tror ikke jeg holder d ut.

Skrevet

Det er den som skiller seg ut hver gang. Husker ikke hvor mange det var, men det gikk ganske greit.

Gjest tjohooo
Skrevet

Mye av det er jo ren iq-test:) Hvilken tallkombinasjon blir ikke 12...

Bare husk å skriv ned kodene underveis i tilfelle du blir satt tilbake hvis du trykker feil senere. Jeg har dessverre kke koden her...

Skrevet

Mye av det er jo ren iq-test:) Hvilken tallkombinasjon blir ikke 12...

Bare husk å skriv ned kodene underveis i tilfelle du blir satt tilbake hvis du trykker feil senere. Jeg har dessverre kke koden her...

og jeg som har den høye iq en, hva det enn er :) greide det nå, puh. Men så var det motorsykkelen da.vet du noe om den? og vet du hva jeg gjør for å få menyen tilbake jeg tror jeg tilfeldigvis trykka den bort.

Skrevet

Det er den som skiller seg ut hver gang. Husker ikke hvor mange det var, men det gikk ganske greit.

hva gjør jeg på level 6 med motorsykkelen, hjelp.har fikset lommelykta, men hva gjør jeg med de bevegelige brikkene på badet under teppet? og brannslangen er jo for kort.

Skrevet

hva gjør jeg på level 6 med motorsykkelen, hjelp.har fikset lommelykta, men hva gjør jeg med de bevegelige brikkene på badet under teppet? og brannslangen er jo for kort.

Du tar vekk brikkene ved å trykke på dem... deretter drar du slangen ned i hullet, og tar med lommelykten ned (som du skrur på) Der nede finner du en nøkkel... og så er det bare tilbake for å låse opp!

Skrevet

Du tar vekk brikkene ved å trykke på dem... deretter drar du slangen ned i hullet, og tar med lommelykten ned (som du skrur på) Der nede finner du en nøkkel... og så er det bare tilbake for å låse opp!

jeg har greid det, kommet til neste level, med noen hjul nå

Skrevet

Jeg er kommet til Thank you for using intelli lock. Er jeg ferdig da? Døra går jo ikke opp. Uff, må vel klikke i det uendelige i morgen igjen...

Skrevet

Jeg er kommet til Thank you for using intelli lock. Er jeg ferdig da? Døra går jo ikke opp. Uff, må vel klikke i det uendelige i morgen igjen...

Jeg fant nøkkelen og fikk opp døra. Jippi! Da kan jeg gå i besøk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...