Gjest raisin Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Jeg husker et spill fra noen uker tilbake som jeg spilte online... minte ganske mye om de andre spillene som har blitt lagt ut her, bare mye kulere. Begynte med at det var en fyr som skulle inn til "daten" sin på en bar..., og det var ikke lett siden han var både lav og lite sjarmerende... han måtte blandt annet lage et gult bånd for å komme inn i baren. Er det noen som vet hvor jeg kan finne dette spillet igjen? 0 Siter
Gjest raisin Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Leisure suit Larry? Nei, det var ikke det. Tror det het noe med "strips", men er ikke sikkert. Veldig bra grafikk var det også. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Leisure suit Larry? Larry er gøy! Finnes det online? Har en cd, men den er for gammel (!) til å bli spilt på denne dataen. 0 Siter
Gjest raisin Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Larry er gøy! Finnes det online? Har en cd, men den er for gammel (!) til å bli spilt på denne dataen. Jeg har sett Larry på nettet.., men husker ikke siden i farten. Skal si ifra hvis jeg kommer over spillet igjen 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Jeg har sett Larry på nettet.., men husker ikke siden i farten. Skal si ifra hvis jeg kommer over spillet igjen Ja, gjør det ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.