Gå til innhold

Du som trener på Puls...

Gjest Treningsivrig, men fattig

Anbefalte innlegg

Hvor mye betaler du pr måned?

På vårt senter er det 'trynetillegg' eller kanskje rettere sagt 'trynerabatt'. Det er veldig irriterende.

Du får beskjed om at du skal få en skikkelig pangtilbud, og så hører du at en annen samme dagen fikk månedspris en hundrelapp under deg igjen. Da blir jeg SUR!

Kjenner du noen der får du billig trening virker det som.

Jeg betalte før420 pr måned. Nå fikk jeg tilbud 350 pr måned. Det er faktisk noen som har 250 pr måned ogsåhar jeg hørt.

Er det slik på andre treningskjeder også. At du måorhandle deg fram til en god pris?

Møkkete er det der også. Æsj. Tomt for papir, ikke væske i sprayflaskene for rengjøring av apparatene. Og de ansatte er jo aldri å se hvis en lurer på noe! DET er veldig irriterende.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137867-du-som-trener-p%C3%A5-puls/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må du trene på et gym? Hør rundt deg om der ikke finnes en kraftsportklubb der de trener styrkeløft. Der er kanskje ikke så mye "maskiner", men vekter i alle valører. Der betaler du en gang i året, og er da medlem.

Jeg kan ikke trene med vekter pga en muskelsykdom. Så jeg må trene et sted det er step og romaskin og tredemølle. Og sykler da selvfølgelig.

Jeg kan ikke trene med vekter pga en muskelsykdom. Så jeg må trene et sted det er step og romaskin og tredemølle. Og sykler da selvfølgelig.

Der jeg var aktiv hadde vi sykkler og romaskiner. Hvis du bor i en stor by kan det være nyttig for deg å spørre rundt deg - det koster ihvertfall ingen ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...