Gå til innhold

datamaskinen i spillet hva nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har puttet disketten inn i maskinen og skrevet quest, så kommer det opp på dataen da et bilde av et rom, hva nå?

Skrevet

Vær så snill og skriv hva det dreier seg om i overskriften hvis du starter en ny tråd som er en direkte fortsettelse på en annen. Det blir litt mindre rotete da :-)

"......................"

Skrevet

Det er to bilder, og det står noen bokstaver på dem. Samle dem til et ord, restart maskinen, og skriv inn ordet.

Skrevet

Men i...

Er det det spillet som Freya posta link til, eller et anna et som jeg ikke har fått med meg.

For hvis det er dèt, så skjønner jeg ingenting, for når jeg er ferdig med level 5, så er jeg jo ferdig med spillet. Hyyl! Enlighten me! :-O

Skrevet

Ehmm.. det jeg prøvde å få frem, var at jeg ikke har vært innom noen av de tingene du skriver om her (og i tidligere innlegg), så liksom.. er det samme spillet vi spiller? *forvirret*

Skrevet

Ehmm.. det jeg prøvde å få frem, var at jeg ikke har vært innom noen av de tingene du skriver om her (og i tidligere innlegg), så liksom.. er det samme spillet vi spiller? *forvirret*

hehe, det er det spillet som alle spiller nå, er på level 12 nå

Skrevet

uff det spillet har jeg prøvd før, men det virka så kjedelig og jeg fikk ikke til helt så jeg gav opp :))

Aaah. Da er jeg meget nysgjerrig på hvaslags spill det er du spiller? Er det på nett? Adresse? Jeg kjeder meg :D

Skrevet

*Holder dere på med dette enda*

Jeg fikk det ikke til jeg, satte meg ikke sånn inn i det kom til level 5 eller no!

Men så har ikke jeg tid da heller, skriver oppgave må vite!

Noen som kan noe om agglomerasjoner?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...