Gå til innhold

Bondevik NRK1 kl 20:25, vil han akseptere homoer?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Nå skal visst presten svare på spørsmålene. Hittil de siste 14 dagene har han truet med represalier hvis noen spør om homsegreier. Kanskje med lyn fra klar himmel?

Hva hvis han satte seg skikkelig inn i saken? Kanskje levde som en homse en uke? hehehehe.

Høybråten ble truet, kanskje av noen homser, men med hva?

Skrevet

Håper han svarer ordentlig nå, da. Han har jo snakket mer ullent og tilslørt enn noensinne den siste tiden! Sier først en ting, men så benekter han det nærmest i neste setning.

På meg virker det som om han mener en ting i teorien, og en annen i praksis. Og at han ikke makter å si det han _egentlig_ mener, fordi han er redd det vil skade partiet. Isteden sier han at det ikke har relevans, og at journalistene skal slutte å spørre om det. Temmelig dårlig det der.

Fikk ikke med hva han sa, for jeg så IDOL. Det er tross alt litt mer givende enn å glo på Bondevigen.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Håper han svarer ordentlig nå, da. Han har jo snakket mer ullent og tilslørt enn noensinne den siste tiden! Sier først en ting, men så benekter han det nærmest i neste setning.

På meg virker det som om han mener en ting i teorien, og en annen i praksis. Og at han ikke makter å si det han _egentlig_ mener, fordi han er redd det vil skade partiet. Isteden sier han at det ikke har relevans, og at journalistene skal slutte å spørre om det. Temmelig dårlig det der.

Fikk ikke med hva han sa, for jeg så IDOL. Det er tross alt litt mer givende enn å glo på Bondevigen.

Han presterte et profesjonelt politikersvar som ikke bragte inntrykket noe videre. En sleip liten mark av en prest.

Desverre? har fyren i aviser uttalt at homofil praksis er synd. Men det er mange år siden. 1987?

Skrevet

Det må være lov å mene at parnerskap mellom homoer ikke er akseptabelt uten at en skal motta trussler. I et demokrati argumenterer en med ord ikke ved trussel om vold.

Fortsatt er det slik at storparten av verden mener at homofili er en seksuell perversitet.

Gjest uten signatur
Skrevet

Han presterte et profesjonelt politikersvar som ikke bragte inntrykket noe videre. En sleip liten mark av en prest.

Desverre? har fyren i aviser uttalt at homofil praksis er synd. Men det er mange år siden. 1987?

hvorfor spørsmålstegn bak dessverre?

Skrevet

Det må være lov å mene at parnerskap mellom homoer ikke er akseptabelt uten at en skal motta trussler. I et demokrati argumenterer en med ord ikke ved trussel om vold.

Fortsatt er det slik at storparten av verden mener at homofili er en seksuell perversitet.

hvilken "storpart" av hvilken verden??Ikke min...

Ulv I Faarikaal
Skrevet

hvilken "storpart" av hvilken verden??Ikke min...

Ikke min heller :)

Skrevet

Ikke min heller :)

Ser at du hogger til på de fleste temaer..

;-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

hvorfor spørsmålstegn bak dessverre?

Fordi det kan være en ufordel. Churchill sa mange ganger: "Min verste fiende er mine gamle taler!"

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ser at du hogger til på de fleste temaer..

;-)

Homoer har ikke vært meg til bry, unntatt når de vil omvende meg. De har ikke lykkes, men fryder seg over min motstand :)

Gjest uten signatur
Skrevet

Homoer har ikke vært meg til bry, unntatt når de vil omvende meg. De har ikke lykkes, men fryder seg over min motstand :)

fordi du er så ...hard? ;0)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

fordi du er så ...hard? ;0)

:)

Gaupa1365380646
Skrevet

Og hvor lever du? I brainwashedcountry? Herregud, Det er SYND når to menn lever sammen? Get a life, sier jeg bare, og da er det deg og like jeg snakker til. Tenk deg den horrible tanken at din sønn eller datter en dag kom og fortalte at de var homofile eller lesbiske. Ser det gang på gang, foreldre som støter barna fra seg av slike latterlige grunner. (Ja, jeg er så heldig og ha mange homofile venner og venninner.) Hvordan tror du det ville gått? Tenk deg om, og måtte du skamme deg over det du ser.

Skrevet

Og hvor lever du? I brainwashedcountry? Herregud, Det er SYND når to menn lever sammen? Get a life, sier jeg bare, og da er det deg og like jeg snakker til. Tenk deg den horrible tanken at din sønn eller datter en dag kom og fortalte at de var homofile eller lesbiske. Ser det gang på gang, foreldre som støter barna fra seg av slike latterlige grunner. (Ja, jeg er så heldig og ha mange homofile venner og venninner.) Hvordan tror du det ville gått? Tenk deg om, og måtte du skamme deg over det du ser.

Gi meg en liste over hvilke land som tillater formalisert homofilt samliv og hvilke land som ikke tillater det.

Stort sett er "normaliseringen" av de homofile et nordisk/skandinavisk påfunn blant 68-ere.

Det blir ikke mindre perverst av at noen norske raddiser står på barikadene.

Gjest Påfunn
Skrevet

Gi meg en liste over hvilke land som tillater formalisert homofilt samliv og hvilke land som ikke tillater det.

Stort sett er "normaliseringen" av de homofile et nordisk/skandinavisk påfunn blant 68-ere.

Det blir ikke mindre perverst av at noen norske raddiser står på barikadene.

Innser at du ikke helt har skjønt det. Om 20 år har de tregere landene kommet etter. Da vil de fleste le av slike utsagn som dine. (Mange ler allerede.) Synes du det er ille at kvinner har stemmerett? Det begynte som et påfunn det også.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Selvsagt har man lov til å si hva man vil uten å bli truet. Er det noen her som har påstått noe annet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...