Gå til innhold

IDOL - hvem bør gå videre i kveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, det var ikke mange som overbeviste sånn veldig, selv om de generelt sang pent.

Jeg stemmer på nr. 8 (hun med den goth-aktige sangen) og nr.10 (som sang Dion-sangen). Syns de sang skikkelig bra, fikk vist stemmen sin, og var i tillegg sjarmerende og smittende i framførelsen.

Hun lyse med brune øyne hvertfall.. grønn t-skjorte har hun visst og i kveld. Husker ikke hva hun heter.

Sjarm, stemme og utseende, syns hun har alt jeg. Spennende å se om hun *leverer* i kveld. *s*

Hun heter Maren og kommer fra Skudenes på Karmøy ved Haugesund.

Alt jeg vet :)

Gjest Tristelin@

At ingen fra denne gruppen burde gå videre. Den forrige gruppen hadde jo mange som var bedre enn disse. Synd det blir så urettferdig. Er jo helt avhengig av hvem en kommer på gruppe sammen med jo. Her har jo de dårlige også anledning til å komme videre. Mens sist var det mange bra som ikke hadde en sjanse i det hele tatt. Dumt!

Annonse

Ikke sant - hun kommer langt. Men er redd Magnus blir et villkort. (Herre min hatt, for et ord..)

Haha!

Tja - det er jo enda flere å ta av, som kunne vært dugalige 'villkort' -

Magnus var jo driiitnervøs ikveld - og det kan man ikke være om man stor stjerne vil blive..

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...