Gå til innhold

CSI-spillet for PC?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd? Fikk litt dilla på å løse gåter ved hjelp av små clues.. :o)

Der skal man da løse mordgåter og slik såvidt jeg har forstått, ved hjelp av utstyr og folka fra serien.

Nå er ikke jeg noen fan av TV-serien da, synes den er småteit.. men spillet kan jo være bra, eller?

Skrevet

Jeg har spilt det. Det er forsåvidt greit nok - litt vel enkelt egentlig. Min alvorligste innvending går på det at det er altfor kort! Forøvrig kjøpte jeg det meget billig på Amazon.uk. Mener jeg betalte under 10 pund.

Skrevet

Jeg har spilt det. Det er forsåvidt greit nok - litt vel enkelt egentlig. Min alvorligste innvending går på det at det er altfor kort! Forøvrig kjøpte jeg det meget billig på Amazon.uk. Mener jeg betalte under 10 pund.

Andre spill du kan anbefale?

Skrevet

Andre spill du kan anbefale?

Tro det eller ei, men Star Wars Knights of the old republic er helt eksepsjonellt bra! Anbefales på det sterkeste - men det krever ganske heftig pc.

Skrevet

Tro det eller ei, men Star Wars Knights of the old republic er helt eksepsjonellt bra! Anbefales på det sterkeste - men det krever ganske heftig pc.

Har heftig PC, Dell Inspiron :-) Kremt, hva betyr det egentlig? Mye minne og Ram og sånt?

Skrevet

Har heftig PC, Dell Inspiron :-) Kremt, hva betyr det egentlig? Mye minne og Ram og sånt?

I dette tilfellet bør cpu'en være på minst 1,8 ghz, minst 256 mb ram.

Skrevet

Det er ikke RAM og sånt som teller, det er kortene inne i maskinen...

Skal man surfe på nettet og bruke andre programmer enn spill er en datamaskin nyttig...

Skal man spille spill, kjøp en Xbox eller PS2...

PCer er ikke til å spille på, det tar for mye av maskinen sin kapasitet!

Skrevet

Hei - gjett om jeg gikk til innkjøp av Star Wars, gitt. Leste litt om det etter at du anbefalte det og fant ut at det har fått kjempekritikker.. så jeg tok sjangsen.

Men herregud så mye det er å sette seg inn i.. Nå trenger jeg hjelp.... Hvis du gidder..? *smile søtt*

Jeg er vel fremdeles i tutorialen, og kompisen min og jeg prøver å finne veien ned til Lower City.Vi har funnet heisen, men den blir voktet av en Sith-vakt som ber oss skaffe de rette papirene. Så hvor får vi disse?

Kan vi evt bruke Stealth-mode for å snike oss forbi vankten? Eller blir det bare meg, siden Stealh-mode automatisk medfører Solo-mode..? (Har forstått at Stealth betyr å bli usynlig el.l, stemmer det? Men den muligheten har jeg visst ikke enda. Hvordan tjener jeg poeng for å oppnå det?)

Skal liksom også få tak i det serumet for å lage medisin mot Rakhgoul-sykdommen.. Er det noe å stresse med? Bør jeg være snill pike og gi det til Zelka i Upper City, eller levere det til Davik Kang og håpe jeg får mer penger for det der?

Er det noen vits å spille det kortspillet Pazaak? Eller å utfrodre til duell i ringen? Gjorde det en gang og vant mot Deadeye..

Sukk.. Først og fremst står jeg fast ved heisen ned.. Håper du gidder gi meg noen tips.. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...