Gå til innhold

Supermodell!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun var i alle fall tynn.

Hun ligner ikke på de fleste andre modeller... litt mer "rock chick."

Skrevet

Nja, hun blir vel stylet alt etter hvilket oppdrag hun har.

Skrevet

Hun var i alle fall tynn.

Skrevet

For tynn. Dessuten er hun, ihvertfall på det bildet, stylet veldig maskulint. Mulig de kan style henne mer feminint, og at jeg da ville like henne bedre.

Syns ikke det er pent med ufeminine, kvinnelige modeller.

Skrevet

For tynn. Dessuten er hun, ihvertfall på det bildet, stylet veldig maskulint. Mulig de kan style henne mer feminint, og at jeg da ville like henne bedre.

Syns ikke det er pent med ufeminine, kvinnelige modeller.

jeg synes det er fint at hun ikke ser så feminin ut.. Hvem er din favorittmodell?

Skrevet

Ja, Kate Moss er også flott. Har aldri hørt henne snakke, men hun må være veldig intelligent for å ha en slik karriere.. dessuten ga hun opp røyk og alkohol da hun ble gravid, og det er imponerende!

Skrevet

Nja, hun blir vel stylet alt etter hvilket oppdrag hun har.

Det blir hun, men hun har i utgangspunktet et ganske guttete utseende og væremåte.. dessuten skal hun visstnok være kjempehyggelig!

Skrevet

I alle dager, har du en favorittmodell?

Hm...merkelig.

Syns dama var helt grei, ikke noe særlig egentlig. Men fine pupper.

Skrevet

I alle dager, har du en favorittmodell?

Hm...merkelig.

Syns dama var helt grei, ikke noe særlig egentlig. Men fine pupper.

Er det rart å ha en favorittmodell?

Gaupa1365380646
Skrevet

Det blir hun, men hun har i utgangspunktet et ganske guttete utseende og væremåte.. dessuten skal hun visstnok være kjempehyggelig!

"dessuten skal hun visstnok være kjempehyggelig!"

*tørker lattertårene*

Det er slike kommentarer (ja, den over) som virkelig avslører hva som skjuler seg under topplokket til enkelte her inne. Serløst... Get a grip! Hvis du ikke skjønner hva jeg mener, så ikke ta deg bryet med å spørre.

Dama ser forresten ut som et sulteoffer fra slumsiden av Brasil. Har du lest "slankekur" av Arild Nyquist? Vel, den anbefales.

Skrevet

"dessuten skal hun visstnok være kjempehyggelig!"

*tørker lattertårene*

Det er slike kommentarer (ja, den over) som virkelig avslører hva som skjuler seg under topplokket til enkelte her inne. Serløst... Get a grip! Hvis du ikke skjønner hva jeg mener, så ikke ta deg bryet med å spørre.

Dama ser forresten ut som et sulteoffer fra slumsiden av Brasil. Har du lest "slankekur" av Arild Nyquist? Vel, den anbefales.

Så hyggelig du var da:-(

Skrevet

Flotte pupper!

Sånne hadde jeg en gang også...men det er ca 7 år, 20 kilo og ett barn siden... ;o)

Gjest klikk her!
Skrevet

Ja, Kate Moss er også flott. Har aldri hørt henne snakke, men hun må være veldig intelligent for å ha en slik karriere.. dessuten ga hun opp røyk og alkohol da hun ble gravid, og det er imponerende!

.

Gaupa1365380646
Skrevet

Så hyggelig du var da:-(

Sannheten verker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...