Gå til innhold

Går det ann å spore en forsvunnet pakke?

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en vare privat over internett.Pakken er sendt som brev,og har ikke sendingsnr. Men den er ikke kommet frem til meg,og det er 10-12 dager siden den vistnok ble sendt.(jeg velger å tro at jeg ikke har blitt svindlet da)

Var på posten i dag for å etterlyse den ,tilfelle hentelappen kan ha forsvunnet,men de kunne ikke finne den der.

Er det noen mulighet for å kunne spore den noen sted tro?

Fortsetter under...

Ikke ring direkte til postkontoret, ihvertfall. Da kommer du sannsynligvis til en privatperson.

Prøv heller det sentrale nummeret til postens kundeservice.

Vi fikk nemlig det gamle nummeret til det lokale postkontoret da vi flyttet hit...og jeg har blitt den nye svartjenesten for dem som ringer, eller tror de ringer, postkontoret...

Veeeldig festlig - not *litt oppgitt*

Sorry, ikke meningen å herpe tråden, kom bare på det. For det er så mange som ringer meg og skal høre om den og den pakken, og om alt mulig om rekommanderte sendinger osv osv...*ler*

Så lenge den er sendt som vanlig brev, kan det være vanskelig å spore den.

Uansett bør du også be sender etterlyse den fra der den er sendt.

Du kan også forsøke "Ubesørget post" i Oslo, dit kommer sendinger som er umulig å spore avsender eller mottaker til. Men det blir vel som å lete etter nåla i høystakken.

Så lenge den er sendt som vanlig brev, kan det være vanskelig å spore den.

Uansett bør du også be sender etterlyse den fra der den er sendt.

Du kan også forsøke "Ubesørget post" i Oslo, dit kommer sendinger som er umulig å spore avsender eller mottaker til. Men det blir vel som å lete etter nåla i høystakken.

"Ubesørget post",hvor finner jeg dit?

Det er bare så irriterende,og jeg håper jo og trur at jeg ikke har blitt svindlet da,så da er det jo kanskje et litee håp om å få den.

"Ubesørget post",hvor finner jeg dit?

Det er bare så irriterende,og jeg håper jo og trur at jeg ikke har blitt svindlet da,så da er det jo kanskje et litee håp om å få den.

Du finner dem på Postens Brevsenter i Oslo, Biskop Gunnerusgt. 14 B. Men det er nok like greit å ringe dit.

Har ikke direktenummeret i hodet, men skal sjekke det opp i morgen og legge det ut til deg her.

Forøvrig er det stengt der i morgen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...