Gå til innhold

På Tv2 Nr. 19. Sånn vil vi ha det!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ha ha.- jeg tviler vel på at de kommer til å vise dette!!

Jeg har et vennepar som er med på dette så jeg kommer til å sitte klistret!!!

Det e'kke hun trønderen vel som sa at det meste vokste i hennes hender?? (eller noe i den dur)

Gjest reality titter

Hva er konseptet?

4 par skal for Tv2 pusse opp hver sin leilighet i en 4 mannsbolig som skal selges på et direktesendt

finaleshow.. Hvert par får beholde den summen som overstiger taksten., og vinneren får en ekstra premie.. les mere her;

http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/nr19/huset/

Oppussingsprogrammer er jo blitt så populært så det skal bli spennende å se hva de får til!

Annonse

Ulv I Faarikaal

Det e'kke hun trønderen vel som sa at det meste vokste i hennes hender?? (eller noe i den dur)

Som min gamle heimstadlærerinne sa (om kremfløten): han fikk den ikke stiv, men så putta vi den i kaldt vann, og så stivna den så fint.

Jeg trodde hun snakka om noe helt annet, og mente at kaldt vann ikke var egnet. Det var godt jeg ikke sa noe.

4 par skal for Tv2 pusse opp hver sin leilighet i en 4 mannsbolig som skal selges på et direktesendt

finaleshow.. Hvert par får beholde den summen som overstiger taksten., og vinneren får en ekstra premie.. les mere her;

http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/nr19/huset/

Oppussingsprogrammer er jo blitt så populært så det skal bli spennende å se hva de får til!

Kult! Ja det skal jeg se på.

Som min gamle heimstadlærerinne sa (om kremfløten): han fikk den ikke stiv, men så putta vi den i kaldt vann, og så stivna den så fint.

Jeg trodde hun snakka om noe helt annet, og mente at kaldt vann ikke var egnet. Det var godt jeg ikke sa noe.

"It shrinks???"

"How do you guys live with those things??!!"

(Sitat etter hukommelsen fra Elaine i en av de beste Seinfeld-episodene...)

*S*

Forøvrig enig med deg at det var bra du ikke sa noe! :-) Det er ikke sikkert heimstadlærerinnen hadde satt pris på denslags kofferttenkning! ;-)

Ulv I Faarikaal

"It shrinks???"

"How do you guys live with those things??!!"

(Sitat etter hukommelsen fra Elaine i en av de beste Seinfeld-episodene...)

*S*

Forøvrig enig med deg at det var bra du ikke sa noe! :-) Det er ikke sikkert heimstadlærerinnen hadde satt pris på denslags kofferttenkning! ;-)

En underlig mekanisme til både sorg og glede.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...