Gå til innhold

Hva er du spesielt flink til?

Anbefalte innlegg

Jeg er flink til å huske sanger. Kan massa sanger, folk bemerker det nesten alltid - "du kan jo alle sanger, du!" Så jeg elsker å sitte på hyttetur og gnåle hvis en eller annen har med seg gitar. For spille, det kan jeg ikke.

ditto!!

Men spelle BURDE jeg ha kunnet, for da har man all makt! *wha, wha, wha* (i.e. ondskapsfull latter) ;-))

Fortsetter under...

Det blir litt sånn - si meg hva du heter, og jeg glemmer det sekunder etter. Gi meg et nummer, og jeg vil huske det til jeg parkerer tøflene!

LOL!! Jeg tror jeg har funnet to "sjelsfrender" når det gjelder å huske ting!!

Sanger og fødselsdager er jeg en "reser" på fortsatt, men etter at mobiltelefon kom og alle fikk en haug med tlf nr hver, så husker jeg i dag adskillig færre telefonnr utenat enn jeg gjorde for, la oss si, 15 år siden.

Men jeg kan fortsatt erindre telefonnumrene til barndomsvenners foreldrehjem! Ddet er jo egentlig helt latterlig!! :-))

Ja nå skal jeg virkelig smøre tjukt på!!

Jeg er flink til (et par nevnt lenger ned her også):

- huske sangtekster

- huske alt som har med tall å gjøre, bursdager, tlf nr, årstall for borgerkrigen i USA etc

- relativt flink til å synge, og relativt flink til å tegne, men kun for "husbruk"! *S*

- Og så vil jeg legge til: En gang under studiet fikk vi tilbud om å la en oppgave bli rettet ikke bare av en fagperson innen studiefeltet, men også av en norsklærer! Vedkommende kommenterte nederst på arket (hvilket jeg er meget stolt av selv mange år etter! *S*): "Usedvanlig bra tegnsetting".

(morsan slår seg på brystet, fornøyd over listen hun har kommet med, og skyver GODT under en stol at intet av dette har noen som helst relevans i forhold til henne sinntektsgivende arbeid..... ;-))

LOL!! Jeg tror jeg har funnet to "sjelsfrender" når det gjelder å huske ting!!

Sanger og fødselsdager er jeg en "reser" på fortsatt, men etter at mobiltelefon kom og alle fikk en haug med tlf nr hver, så husker jeg i dag adskillig færre telefonnr utenat enn jeg gjorde for, la oss si, 15 år siden.

Men jeg kan fortsatt erindre telefonnumrene til barndomsvenners foreldrehjem! Ddet er jo egentlig helt latterlig!! :-))

- Kjekt å ha, kjekt å ha. ..får nok brukt for det en vakker dag???

Hvem vet? Hyggelig å kunne treffe en gammel skolekamerat, å gratulere han med dagen!!

Annonse

- Kjekt å ha, kjekt å ha. ..får nok brukt for det en vakker dag???

Hvem vet? Hyggelig å kunne treffe en gammel skolekamerat, å gratulere han med dagen!!

Ja, jeg har jo imponert noen til tider ved å huske fødselsdatoen deres, eller bryllupsdagen, eller barns fødselsdag etc, men jeg må innrømme, nå som det er nesten to tiår siden jeg flyttet hjemmefra, at jeg svært sjelden har behov for å ringe til foreldrene til mine barndomsvenner! :-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...