Gå til innhold

80 talls party........manneklær

Anbefalte innlegg

Gjest 80tallsbabe

Har funnet klær til meg selv,....ikke vanskelig, fant bare frem det jeg gikk med på den tiden......Takk gud for at det fortsatt passer. Håret tupperes og sminken er grei, men hva skal gubben ha??? Han har ikke tatt vare på noe fra den tida,så han må ta utgangspunkt i noe han kan få tak i idag........ Noen tips hvor jeg kan kjøpe, hva jeg bør kjøpe osv......???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137902-80-talls-partymannekl%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboeren min ble dresset opp i hvit bukse og hvit t-skjorte, rosa tynt belte og rosa slips, og rosa dressjakke. Alt fra UFF. Dro buksa godt opp i rumpa og strammet til beltet. Brettet opp jakkeermer og bukseben, tennissokker og seilersko.

Tuperte og spraya opp Morten Harket-sveis, kjøpte løshår på H&M og festet en liten rottehale i nakken. Klemte på en ørering.

80-talls-party er såå gøy! :-)

Ta ei gammel olabukse og lag hull på knærne, klipp av eller brett opp beina slik at den blir skikkelig høyvanns. Har du tid og lyst, kan du klore den - det er helt topp.

Tennissokker synes skikkelig godt når buksa er kort.

Skinnbelte, gjerne i en knallfarge.

College-genser eller strikket genser, helst i pasteller, som er stappet _oppi_ buksa.

eller

Kort dressjakke med skulderputer, skjorte og skinnslips.

Skinnremmer rundt håndleddet.

Høyt hår, gjerne med hockey eller rottehale. På feks Nille, H&M og andre steder får man kjøpt tynn løsflette som kan festes i nakken som rottehale.

Seilersko (gjerne i pasteller) eller lyse, spisse dress-sko.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...