Gå til innhold

Vissen og nummen høyrearm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelp, i hele dag har høyrearmen min vært veldig øm...skikkelig vissen rett og slett. det gjør vondt i den og det er som om jeg har senebetennelse i hele armen. Hva er dette? noen som har hattd et slik? gjør tilogmed vondt å skrive på tastaturet....

Gjest thetraveller
Skrevet

Overanstrengt deg, kanskje?

Har du vondt noe annet sted? I brystet, over skulderbladene eller i magen? Føler du deg svimmel eller litt "rar"?

Om så - ta kontakt med lege snarest!

Hvis ikke, kan du se det an til i morgen tidlig. Er arma vissen da også, bør du få sjekket det opp hos lege likevel.

Gjest thetraveller
Skrevet

Med de symptomene gikk jeg ut fra at du er hunkjønn...?

Skrevet

Hei igjwn og takk for svar...

klarer nesten ikke skrive nå, er helt stiv og vissen i armen på samme tid...Utrolig vondt. Må hele tiden riste den liksom..

Er ikke så "rar" ellers...litt svimmel og ekstremt sliten i kroppen. Men tror ikke jeg holder å å få hjerteinfarkt liksom...øh..for å trekke det langt. Men vondt gjør det, veldig.

Ja, jeg er hunkjønn, hvordan kunne du vite det? er dette typisk for kvinner?

hjelpe meg, jeg er jo under 30!

Tusen takk igejn for svar.dette er skikkelig ekkelt og så vondt at jeg er bekymret...

Skrevet

Kan være carpal tunnel syndrom, søk på DOL, så finner du info om det. (Det er ikke så farlig som navnet tilsier)

Skrevet

Kan være carpal tunnel syndrom, søk på DOL, så finner du info om det. (Det er ikke så farlig som navnet tilsier)

men carpaltunnelen er jo i håndleddet.

Skrevet

og du er høyrehendt hankjønn med en viss kjennskap til overskriften? ;-)

Skrevet

men carpaltunnelen er jo i håndleddet.

Ja, men jeg tror det kan spre seg oppover i armen. Mener jeg har lest det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...