Gå til innhold

Trenger data-hjelp! Haster!

Anbefalte innlegg

Jeg trenger sårt litt data-hjelp og det haster derfor legger jeg det på dette forumet...(regner med flest leser her)

En luring har sendt meg en mail som er 15 MB stor. Min maskin har nå vært på i over to timer og enda er ikke denne mailen blitt lastet ned.

4 andre mail ligger i kø og venter og jeg skulle veldig gjerne hatt disse, da det er en av dem som er svært viktig.

Går det an å kansellere den ene som jeg overhode ikke får lastet ned? Hvordan? jeg har stoppet nedalstingen flere ganger, men den begynner alltid å laste på nytt denne mailen.

Bruker Outlook express. Hvor mye kapasitet tar outlook? har ikke peil på hvorfor det tar så lang tid, men den er jo fryktelig stor da...

Noen råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137907-trenger-data-hjelp-haster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring support hos internettleverandøren din og be de slette filen fra server. Den ligger sannsynligvis og blokkerer alt annet.

Ja, den blokkerer for alle andre mail..håpløst..sukk...

Tusen takk for svar. Jeg får vel gjøre det i morgen, da...

:-) fra nerden

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...