Gå til innhold

Dobørste på off toalett

Anbefalte innlegg

Gjest Usjameg
Skrevet

Bruker dere dobørsten på offentlige toaletter? Jeg vil jo helst ikke gå fra en udelikat toalettskål, men jeg klarer ikke la være å tenke på hva andre som har brukt den kan ha hatt på hendene...

Gjest ikke naiv..
Skrevet

Det har jeg aldri gjort, ikke min jobb å vaske der.....

Skrevet

Jeg skal være svært nøden for å gjøre nr 2 på offentlig toalett! Så problemstillingen er uaktuell.

Men hvis du synes det er guffent: Ta dopapir rundt og kast det etterpå i bindbøtta.

Gjest Usjameg
Skrevet

Æsj...nå ble jeg kvalm....

Ikke les sånne innlegg hvis du er litt sart da vel? Overskriften var vel ikke så ullen?

Gjest alive&kicking
Skrevet

Ikke les sånne innlegg hvis du er litt sart da vel? Overskriften var vel ikke så ullen?

Neida. Det var vel en metafor...

Skrevet

Nei, jeg bruker papir hvis jeg skal fjerne uønskede rester etter meg selv. Det samme gjør jeg hjemme. Dobørsten brukes når toalettet vaskes, og da vil jeg ikke ha ekle rester på den.

Og selvfølgelig en grundig håndvask etterpå!

Skrevet

man vasker da hendene grundig etter et dobesøk uansett, så det er vel ikke noe problem.

Skrevet

Så andre som kommer etter deg finner din bæsj på setet og i skålen. Gris.

Gjest Usjameg
Skrevet

Tror du det kommer noen å vasker der med en gang du er ferdig du da? Det er vel en smule naivt...

Skrevet

Jeg skal være svært nøden for å gjøre nr 2 på offentlig toalett! Så problemstillingen er uaktuell.

Men hvis du synes det er guffent: Ta dopapir rundt og kast det etterpå i bindbøtta.

hvorfor skal det papiret i bindbøtta og ikke i do som annet papir..? Bare lurer, det kommer jo til å lukte, og unødvendig å frakte det ekle papiret over "lengre" avstander istedet for å bare slippe det rett i do.. :-)

Skrevet

Enig med prust, vil ikke ha dritt på børsten.

Rester fjernes så godt som mulig før det vaskes, en gylden hygieneregler.

Skrevet

hvorfor skal det papiret i bindbøtta og ikke i do som annet papir..? Bare lurer, det kommer jo til å lukte, og unødvendig å frakte det ekle papiret over "lengre" avstander istedet for å bare slippe det rett i do.. :-)

Du har selvsagt rett! :-))

Jeg vill nok att det gå i dassen selv! *S*

Skrevet

Så andre som kommer etter deg finner din bæsj på setet og i skålen. Gris.

"Så andre som kommer etter deg finner din bæsj på setet og i skålen. Gris. "

Dersom det er bæsj på setet etter at du har vært på do, så er det vel heller du som er grisen.

Skrevet

disse trykkleifene, altså!

Skrevet

*flirer* godt jeg fikk klarhet i det! ;-)

Skrevet

"Så andre som kommer etter deg finner din bæsj på setet og i skålen. Gris. "

Dersom det er bæsj på setet etter at du har vært på do, så er det vel heller du som er grisen.

Men jeg vasker da alltid doen etter meg. Jeg skrev til henne som ikke synes det var hennes jobb å vaske bort etter seg. Det er ikke mye hyggelig å komme på en do som er full av dritt på kantene.

Skrevet

*flirer* godt jeg fikk klarhet i det! ;-)

Ja jeg følte at jeg burde svare deg kjapt slik at du ikke skulle ligge våken i natt og gruble over dette! :-)

Skrevet

Nei, jeg bruker papir hvis jeg skal fjerne uønskede rester etter meg selv. Det samme gjør jeg hjemme. Dobørsten brukes når toalettet vaskes, og da vil jeg ikke ha ekle rester på den.

Og selvfølgelig en grundig håndvask etterpå!

Men det er ikke så lett å bli kvitt brune striper nedi vannet ved hjelp av papir, bare! Her er det bare børsten som duger!

Strever litt med det på jobben at enkelte ikke bruker dobørsten etter seg. Det ligger ikke etterlatenskaper oppetter kantene eller på doringen, men rester nede i vannet er heller ikke akkurat lekkert å bli møtt med! :-(

Skrevet

Men jeg vasker da alltid doen etter meg. Jeg skrev til henne som ikke synes det var hennes jobb å vaske bort etter seg. Det er ikke mye hyggelig å komme på en do som er full av dritt på kantene.

Nei, det er ikke hyggelig å komme inn på en do med dritt på kantene. Jeg bare lurer litt på hvordan du får til det? Du har skjønt at du skal sitte på doringen og bæsje ned i skålen?

Jeg må enten være særdeles flink, eller heldig, for jeg griser aldri til doen på den måten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...