Gå til innhold

Dobørste på off toalett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal en absolutt gjøre "stort" på et offentlig toalett, ville jeg legge papir nedi doen først. Praktisk, så slipper det sprute opp, og en slipper å grise!! Da forsvinner alt "bommelomm" bort i en fei!

Gjest hjemmedritern
Skrevet

Jeg kan ikke fatte at folk gidder å drite på offentlige toalett. Jeg blir nesten forbanna når jeg kommer inn på et offentlig do som stinker drit, og når man kikker ned i doskåla ligger det gjerne en kumling og svømmer der.

Fytti rakkern, drit fra dere hjemme!

Skrevet

Jeg kan ikke fatte at folk gidder å drite på offentlige toalett. Jeg blir nesten forbanna når jeg kommer inn på et offentlig do som stinker drit, og når man kikker ned i doskåla ligger det gjerne en kumling og svømmer der.

Eller gå på en kafé eller restaurant.

Men noen ganger rekker man ikke hjem.. Du forstår vel det..?

Personlig har jeg lagt et tonn av papir på setet de 1-2 gangene jeg har brukt offentlig toalett i mitt liv..

Skrevet

Nei, det er ikke hyggelig å komme inn på en do med dritt på kantene. Jeg bare lurer litt på hvordan du får til det? Du har skjønt at du skal sitte på doringen og bæsje ned i skålen?

Jeg må enten være særdeles flink, eller heldig, for jeg griser aldri til doen på den måten.

Flaks for deg :o)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Det hender jo at det er lenge til man er hjemme, og at man ikke kan vente.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Så andre som kommer etter deg finner din bæsj på setet og i skålen. Gris.

Hvem er det som bæsjer på dosetet?

Skrevet

Hvem er det som bæsjer på dosetet?

Det hender at unger gjør det og da synes jeg det er min plikt som mor å vaske det bort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...