Gjest Eizoze Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Jeg tror du må forstå den kulturen som også sosialdemokratiet hadde på den tiden. Arbeiderpartiet var nok mye mer ydmyk i forhold til kirken den gangen. Alle partier var det. Vi lever tross alt i et land som ble bygget på et kristent verdigrunnlag. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Skrevet 26. februar 2004 Jeg tror du må forstå den kulturen som også sosialdemokratiet hadde på den tiden. Arbeiderpartiet var nok mye mer ydmyk i forhold til kirken den gangen. Mulig de var ydmyke, men hvem var pådrivere? 0 Siter
nolte Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Mulig de var ydmyke, men hvem var pådrivere? "Eizoze" underher svarte vel rimelig bra på det spørsmålet. 0 Siter
terningkast6 Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Midt på åttitallet opplevde jeg en pinseaften i hovedstaden hvor musikken stoppet klokken 24, angivelig på grunn av byvedtekter. Vi kunne fortsatt drikke oss snydens fulle, men danse kunne vi altså ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.