Gå til innhold

God Morgen Norge: markedsføring av produkter og tjenester

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

På meg virker det som programmet hver dag markedsfører produkter og tjenester. I dag "virkningsfulle" naturmidler, en annen dag en privat kirurgisk klinikk, Din Side, en kiropraktor, en gullsmed osv.

Hvem betaler og hvor mye?

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Det er ikke noe galt i at man trekker inn fagfolk innen et område. De gjør som regel dette gratis, for å få PR. Jeg syns deres informasjon er nøytral og balansert. Helt uproblematisk at de benyttes på TV.

Men jeg syns de drøye påstandene om udokumenterte naturmidler er ren markedsføring av produkter. Produktet står også for lenge i bildet til at det er tilfeldig.

Fyren fra den private kirurgiske klinikken er for ofte på med nesten like tilfeller, alle veldig vellykkede og alle er operert i nesa. Det nesegreiene er et stort marked og masse penger i. Det fins viktigere ting i kirurgi som kanskje ikke er så lønnsomt men desto mer viktig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...