Ulv I Faarikaal Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 På meg virker det som programmet hver dag markedsfører produkter og tjenester. I dag "virkningsfulle" naturmidler, en annen dag en privat kirurgisk klinikk, Din Side, en kiropraktor, en gullsmed osv. Hvem betaler og hvor mye? 0 Siter
nolte Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Det er ikke noe galt i at man trekker inn fagfolk innen et område. De gjør som regel dette gratis, for å få PR. Jeg syns deres informasjon er nøytral og balansert. Helt uproblematisk at de benyttes på TV. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Skrevet 26. februar 2004 Det er ikke noe galt i at man trekker inn fagfolk innen et område. De gjør som regel dette gratis, for å få PR. Jeg syns deres informasjon er nøytral og balansert. Helt uproblematisk at de benyttes på TV. Men jeg syns de drøye påstandene om udokumenterte naturmidler er ren markedsføring av produkter. Produktet står også for lenge i bildet til at det er tilfeldig. Fyren fra den private kirurgiske klinikken er for ofte på med nesten like tilfeller, alle veldig vellykkede og alle er operert i nesa. Det nesegreiene er et stort marked og masse penger i. Det fins viktigere ting i kirurgi som kanskje ikke er så lønnsomt men desto mer viktig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.