Gå til innhold

Er dette sexy i dine øyne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes nesten ikke det er trusa som gjør dette usexy, men heller den magre rumpa!

Skrevet

Jeg synes nesten ikke det er trusa som gjør dette usexy, men heller den magre rumpa!

ja det og gjorde jo at det ble veldig stygt

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hvorfor har de satt denne trusa på en anorektiker?

Jeg får bare veldig lyst til en ting:

Å lage en skikkelig middag til henne.

Skrevet

Hun flyr rett på dass og spyr den opp'att.

Skrevet

*hehe*

Enig ; hun hadde trengt et realt måltid+++

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hun flyr rett på dass og spyr den opp'att.

Er redd for det.

Skrevet

hun synes nok helt sikkert ikke at hun er for tynn selv, og middag vet hun nok ikke lengre hva er, se på ansiktsutrykket da, hun tror jo selv hun er deilig i det antrekket. Jeg har aldri forstått meg på sånn catwalk mote jeg, som regel så er klærne helt på jordet.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

*hehe*

Enig ; hun hadde trengt et realt måltid+++

Hadde de visst hvor godt det gjør med mye mer kjøtt på beina, så hadde de ikke slanka seg så mye.

Skrevet

Herregud noe så kvalmt!!!Ser ut som et beinrangel med bleie eller noe sånt :(

Ja hun har sikkert drukket mye øl :o))))))

Om noen menn(som det sikkert er myntet på) liker dette, så skjønner ikke jeg hva som har skjedd oppi hodet med mannfolk.Dette ser da ut som en barnekropp med bleie?...

Gjest Misunnelig sikkert.
Skrevet

De som gidder svare er selv overvektig.De andre gidder ikke kommentere.Derfor et ensidig svar.

Svært så populært det har blitt å mobbe slanke da.

Det er nok bare fordi dere er noen feite slasker som ikke gjør annet en å sitte her på dol hele dagen.

Gjest javeldå
Skrevet

Ikke bryet verd - hun hadde ikke spist den likevel. En bekjent ungjente prøvde modellykken i Italia en stund, men hun ga opp. Hun greide ikke få ned vekta tilstrekkelig til at motemammaene og -pappaene var fornøyd. Beinrangelet, i mine øyne, er 180 cm og 52 kg. Hun var for bred over hoftene. Den bransjen er ikke frisk, nei.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

De som gidder svare er selv overvektig.De andre gidder ikke kommentere.Derfor et ensidig svar.

Det er nok bare fordi dere er noen feite slasker som ikke gjør annet en å sitte her på dol hele dagen.

Det er forskjell på "slank" og "mager".

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ikke bryet verd - hun hadde ikke spist den likevel. En bekjent ungjente prøvde modellykken i Italia en stund, men hun ga opp. Hun greide ikke få ned vekta tilstrekkelig til at motemammaene og -pappaene var fornøyd. Beinrangelet, i mine øyne, er 180 cm og 52 kg. Hun var for bred over hoftene. Den bransjen er ikke frisk, nei.

Jeg vet ei som spiste vått toalettpapir i stedet for mat for å tekkes mammaen.

Man kunne spille "Seterjentens søndag" på ribbeina hennes.

Skrevet

Nå må du ikke sammenligne catwalkmodeller og vanlige mennesker som "sliter" med undervekt. Modellene på catwalken lages for å passe inn i en anorektisk form, og det er det som er problemet - ikke det at enkelte sliter med undervekt på samme måte som enkelte med overvekt.

"......................"

Skrevet

Det er forskjell på å være slank og å være anorektisk!

Gjest javeldå
Skrevet

Jeg vet ei som spiste vått toalettpapir i stedet for mat for å tekkes mammaen.

Man kunne spille "Seterjentens søndag" på ribbeina hennes.

Ja, skulle ikke forundre meg. Vått toalettpapir er snaddermat. Og med slike måltider orker en vel ikke stort annet enn å se på solen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...