Gjest TIGA Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/dagensbilde/article191462.ece bare lurer hva andre mener, da spesielt menn kanskje. Jeg synes at dette må da være totalt turn off , trusa ser jo helt feil ut i fasong blir nesten som ei bleie på henne jo. Teksen tiltrekker kanskje mannfolk, ikke vet jeg hehe. 0 Siter
zitrus Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Jeg synes nesten ikke det er trusa som gjør dette usexy, men heller den magre rumpa! 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Jeg synes nesten ikke det er trusa som gjør dette usexy, men heller den magre rumpa! ja det og gjorde jo at det ble veldig stygt 0 Siter
nolte Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Hvorfor har de satt denne trusa på en anorektiker? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Hvorfor har de satt denne trusa på en anorektiker? Jeg får bare veldig lyst til en ting: Å lage en skikkelig middag til henne. 0 Siter
nolte Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Jeg får bare veldig lyst til en ting: Å lage en skikkelig middag til henne. Hun flyr rett på dass og spyr den opp'att. 0 Siter
vin Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Jeg får bare veldig lyst til en ting: Å lage en skikkelig middag til henne. *hehe* Enig ; hun hadde trengt et realt måltid+++ 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Hun flyr rett på dass og spyr den opp'att. Er redd for det. 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Jeg får bare veldig lyst til en ting: Å lage en skikkelig middag til henne. hun synes nok helt sikkert ikke at hun er for tynn selv, og middag vet hun nok ikke lengre hva er, se på ansiktsutrykket da, hun tror jo selv hun er deilig i det antrekket. Jeg har aldri forstått meg på sånn catwalk mote jeg, som regel så er klærne helt på jordet. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 *hehe* Enig ; hun hadde trengt et realt måltid+++ Hadde de visst hvor godt det gjør med mye mer kjøtt på beina, så hadde de ikke slanka seg så mye. 0 Siter
Gjest Gosjaa Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Herregud noe så kvalmt!!!Ser ut som et beinrangel med bleie eller noe sånt Ja hun har sikkert drukket mye øl )))))) Om noen menn(som det sikkert er myntet på) liker dette, så skjønner ikke jeg hva som har skjedd oppi hodet med mannfolk.Dette ser da ut som en barnekropp med bleie?... 0 Siter
Gjest Misunnelig sikkert. Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 De som gidder svare er selv overvektig.De andre gidder ikke kommentere.Derfor et ensidig svar. Svært så populært det har blitt å mobbe slanke da. Det er nok bare fordi dere er noen feite slasker som ikke gjør annet en å sitte her på dol hele dagen. 0 Siter
Gjest javeldå Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Jeg får bare veldig lyst til en ting: Å lage en skikkelig middag til henne. Ikke bryet verd - hun hadde ikke spist den likevel. En bekjent ungjente prøvde modellykken i Italia en stund, men hun ga opp. Hun greide ikke få ned vekta tilstrekkelig til at motemammaene og -pappaene var fornøyd. Beinrangelet, i mine øyne, er 180 cm og 52 kg. Hun var for bred over hoftene. Den bransjen er ikke frisk, nei. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 De som gidder svare er selv overvektig.De andre gidder ikke kommentere.Derfor et ensidig svar. Svært så populært det har blitt å mobbe slanke da. Det er nok bare fordi dere er noen feite slasker som ikke gjør annet en å sitte her på dol hele dagen. Det er forskjell på "slank" og "mager". 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Ikke bryet verd - hun hadde ikke spist den likevel. En bekjent ungjente prøvde modellykken i Italia en stund, men hun ga opp. Hun greide ikke få ned vekta tilstrekkelig til at motemammaene og -pappaene var fornøyd. Beinrangelet, i mine øyne, er 180 cm og 52 kg. Hun var for bred over hoftene. Den bransjen er ikke frisk, nei. Jeg vet ei som spiste vått toalettpapir i stedet for mat for å tekkes mammaen. Man kunne spille "Seterjentens søndag" på ribbeina hennes. 0 Siter
Prozak Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 De som gidder svare er selv overvektig.De andre gidder ikke kommentere.Derfor et ensidig svar. Svært så populært det har blitt å mobbe slanke da. Det er nok bare fordi dere er noen feite slasker som ikke gjør annet en å sitte her på dol hele dagen. Nå må du ikke sammenligne catwalkmodeller og vanlige mennesker som "sliter" med undervekt. Modellene på catwalken lages for å passe inn i en anorektisk form, og det er det som er problemet - ikke det at enkelte sliter med undervekt på samme måte som enkelte med overvekt. "......................" 0 Siter
amber sun Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 De som gidder svare er selv overvektig.De andre gidder ikke kommentere.Derfor et ensidig svar. Svært så populært det har blitt å mobbe slanke da. Det er nok bare fordi dere er noen feite slasker som ikke gjør annet en å sitte her på dol hele dagen. Det er forskjell på å være slank og å være anorektisk! 0 Siter
amber sun Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Hun ser ikke sexy ut, men anorektisk. 0 Siter
Gjest javeldå Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Jeg vet ei som spiste vått toalettpapir i stedet for mat for å tekkes mammaen. Man kunne spille "Seterjentens søndag" på ribbeina hennes. Ja, skulle ikke forundre meg. Vått toalettpapir er snaddermat. Og med slike måltider orker en vel ikke stort annet enn å se på solen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.