Gå til innhold

Er dette sexy i dine øyne?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ja, skulle ikke forundre meg. Vått toalettpapir er snaddermat. Og med slike måltider orker en vel ikke stort annet enn å se på solen.

Jeg er redd hun skal brekke.

Gjest Big Mac
Skrevet

Nei, det var vel mer som en sånn sumo-bryter-"bukse"

Skrevet

De som gidder svare er selv overvektig.De andre gidder ikke kommentere.Derfor et ensidig svar.

Svært så populært det har blitt å mobbe slanke da.

Det er nok bare fordi dere er noen feite slasker som ikke gjør annet en å sitte her på dol hele dagen.

Du svarer. Du sitter her. Stakkars deg også.

Skrevet

De som gidder svare er selv overvektig.De andre gidder ikke kommentere.Derfor et ensidig svar.

Det er nok bare fordi dere er noen feite slasker som ikke gjør annet en å sitte her på dol hele dagen.

Jeg er akkurat passe jeg ifølge min bmi så jeg tror ikke det er der det ligger. Hvis du syntes at det var sexy så vet ikke jeg, trusa ser ut som ei bleie på dama, og at hun har den lille rumpa og de tynne beina gjør det ikke bedre for det, men det var ikke det jeg ville fram til, bare moten, om dette skulle være sexy liksom.

Skrevet

Ikke bryet verd - hun hadde ikke spist den likevel. En bekjent ungjente prøvde modellykken i Italia en stund, men hun ga opp. Hun greide ikke få ned vekta tilstrekkelig til at motemammaene og -pappaene var fornøyd. Beinrangelet, i mine øyne, er 180 cm og 52 kg. Hun var for bred over hoftene. Den bransjen er ikke frisk, nei.

å helvete det er jo tynt da, jeg er selv 180 høy, og da jeg var på det tynneste så veide jeg 58 kilo, da så jeg ikke bra ut i andres øyne, og det ser jeg jo selv den dag idag når jeg ser på bilder, veier mer nå heldigvis.

Skrevet

Hadde ikke hun en utrolig firkanta rompe?

Det er vel så hun skal kunne drite i vinkel er det ikke?

Gjest Misunnelig sikkert.
Skrevet

Jeg er akkurat passe jeg ifølge min bmi så jeg tror ikke det er der det ligger. Hvis du syntes at det var sexy så vet ikke jeg, trusa ser ut som ei bleie på dama, og at hun har den lille rumpa og de tynne beina gjør det ikke bedre for det, men det var ikke det jeg ville fram til, bare moten, om dette skulle være sexy liksom.

Har ikke sagt at det hverken var spesielt sexy eller spesielt stygt.Hun er spinkelt bygd, og mange er slik fra naturens side. Måten hun står på og ansiktsutrykket forandrer inntrykket litt, men hun ser ikke sykelig tynn ut.

Jeg så vel slik ut for ca 20 år siden,men ikke nå lenger.

Det som jeg reagerer på er hvorfor du i det hele tatt har et slikt behov for å spørre mennene her inne om deres menig om andre kvinners utseende.

Her oser det av komplekser. Hadde du vært trygg på deg selv hadde du ikke hatt behov for å stille et så teit spørsmål.

Og dette bleiesnakket ditt.

Herregud det er så sinnsykt barnslig.

Men nå har du ihvertfall fått det svaret du ønsket deg.Du føler deg sikkert mere vel nå som du har fått meg deg en del menn på å kritisere en jente som er ulik deg selv. Og det var vel det som var hensikten også.

Gjest skinnygirl
Skrevet

Jeg tror du har rett. Nok et eksempel på at det er helt greit å mobbe tynne mennesker.

Tenk om bildet viste ei tjukk dame istedenfor ei tynn! Og noen skrev: "bare lurer hva andre mener, da spesielt menn kanskje. Jeg synes at dette må da være totalt turn off :), trusa ser jo helt feil ut i fasong blir nesten borte i valkene hennes jo. Teksen tiltrekker kanskje mannfolk, ikke vet jeg hehe."

Det hadde neppe kommet kommentarer som "ta fra henne maten" og "total turnoff". Tror folk ville pakket inn meningene sine da ja.

Skrevet

Sitter og nikker og ser at det er greit å klage på tynne folk, men ikke på feite, referanse til Beynce innlegg før.

Det må jo komme av at de fleste her faktisk selv er feite, de forsvarer det å være feit, mens tynne skal det rakkes ned på. Er ikke sikkert den dama der kan noe for at hun er tynn da..

Skrevet

Yes,det var dritsexy.

Vi menn er jo såpass høflig av oss, så hvis vi skulle driste oss til å innrømme at hun var sexy, så blir jo dere damer så sure.

Så vi har nå lært oss å lyve litt da vet du for husfredens skyld.

Skrevet

Bildet er uinteressant.

Det som virkelig er interessant, er at enkelte har et ondsinnet behov for å slenge dritt om medmenneskers utseende.

Skrevet

Den dama hadde så kantete rumpe, at ingen truser ville vært sexy uansett.

Trusa var morsom, ikke sexy.

Skrevet

Har ikke sagt at det hverken var spesielt sexy eller spesielt stygt.Hun er spinkelt bygd, og mange er slik fra naturens side. Måten hun står på og ansiktsutrykket forandrer inntrykket litt, men hun ser ikke sykelig tynn ut.

Jeg så vel slik ut for ca 20 år siden,men ikke nå lenger.

Det som jeg reagerer på er hvorfor du i det hele tatt har et slikt behov for å spørre mennene her inne om deres menig om andre kvinners utseende.

Her oser det av komplekser. Hadde du vært trygg på deg selv hadde du ikke hatt behov for å stille et så teit spørsmål.

Og dette bleiesnakket ditt.

Herregud det er så sinnsykt barnslig.

Men nå har du ihvertfall fått det svaret du ønsket deg.Du føler deg sikkert mere vel nå som du har fått meg deg en del menn på å kritisere en jente som er ulik deg selv. Og det var vel det som var hensikten også.

unnskyld meg er det meg du snakker til lille venn?? du har jo misforstått helt du. Jeg snakket om moten, er dette sexy liksom?? bleie truse, sa ingenting om utseende på dama jeg, før andre nevte at hun var tynn så sa jeg at ja det gjorde det ivertfall ikke bedre med den trusa på. Og en ting til skal jeg si deg, jeg har kanskje ikke verdens beste selvtillit, men jeg har ikke behov for å rakke ned på andre for å få det heller. Jeg godtar meg selv som jeg er, har faktisk normal kropp ifølge bmi, så jeg har faktisk ingenting å klage på, bør verken gå ned i vekt eller legge på meg ifølge BMI. Det virker som du er litt sur fordi noen reagerer på at hun er tynn, jeg synes også hun er tynn, hun er jo modell og de er tynne, for tynne mangen av dem, men so what! Den moten der er usexy så er det sagt!

Skrevet

unnskyld meg er det meg du snakker til lille venn?? du har jo misforstått helt du. Jeg snakket om moten, er dette sexy liksom?? bleie truse, sa ingenting om utseende på dama jeg, før andre nevte at hun var tynn så sa jeg at ja det gjorde det ivertfall ikke bedre med den trusa på. Og en ting til skal jeg si deg, jeg har kanskje ikke verdens beste selvtillit, men jeg har ikke behov for å rakke ned på andre for å få det heller. Jeg godtar meg selv som jeg er, har faktisk normal kropp ifølge bmi, så jeg har faktisk ingenting å klage på, bør verken gå ned i vekt eller legge på meg ifølge BMI. Det virker som du er litt sur fordi noen reagerer på at hun er tynn, jeg synes også hun er tynn, hun er jo modell og de er tynne, for tynne mangen av dem, men so what! Den moten der er usexy så er det sagt!

BMI har vel ikke noe å gjøre med om en ser fin ut eller ikke? Er fettprosent og hvor vekta er fordelt det går på da.. døhh..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...