vin Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Skrevet 27. februar 2004 Gratulerer! ) Takk mariaflyfly ;o) 0 Siter
vin Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Skrevet 27. februar 2004 Gratulerer. Høres deilig ut med et rom til hver av ungene *missunnelig* Takk ! Har sendt deg prosjektet via mail ;o) 0 Siter
vin Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Skrevet 27. februar 2004 Gratulerer - og velkommen etter :-) Tror jeg vet hvordan du hadde det innvendig da telefonen ringte med beskjeden. Takk! Er noe roligere i dag enn i går ja ;o) 0 Siter
vin Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Skrevet 27. februar 2004 Gratulerer!! :-) Takk Gemini ;o) 0 Siter
vin Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Skrevet 27. februar 2004 Gratulerer!! Takk så mye amber sun ;o) 0 Siter
KaVa Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Takk ! Håper det ikke er for mye , siden alt skal være gjort av fagarbeidere før innflyttinga... Men hagen må det gjøres en del med da ;o) Det blir sikkert flott! Hagearbeid er morsomt! (SYnes jeg, men jeg er arvelig belasta) 0 Siter
vin Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Skrevet 27. februar 2004 Det blir sikkert flott! Hagearbeid er morsomt! (SYnes jeg, men jeg er arvelig belasta) Ja ; og siden jeg har jobbet litt som annlegsgartner så går det nok greit ;o) Kjekt å endelig få kunne plante , dille og dalle med sin egen hage... 0 Siter
nynne Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Hurra for -vin og alle barna! (og gubben da!)Vårt hus skal stå ferdig i mai- så da har vi mye å glede oss til begge to! Hipp hipp! 0 Siter
vin Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Skrevet 1. mars 2004 Hurra for -vin og alle barna! (og gubben da!)Vårt hus skal stå ferdig i mai- så da har vi mye å glede oss til begge to! Hipp hipp! Gratla dere også da ! Får håpe tiden fremover går fort ;o) Har valgt kjøkken i dag. Det var et bjørke kjøkken , mens jeg ville ha kirsebær... 0 Siter
tonie Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 Thanks ;o) Er du en ordentlig skøyerjente? Siden du så godt som alltid ;o) så lurt, altså? :-) Gratulerer med nytt hus, forresten! 0 Siter
vin Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Skrevet 2. mars 2004 Er du en ordentlig skøyerjente? Siden du så godt som alltid ;o) så lurt, altså? :-) Gratulerer med nytt hus, forresten! Jepp ;o) *s* Takk forresten... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.