Gå til innhold

Jenta mi skadet seg i dag...

Anbefalte innlegg

Lille trollet mitt spiste eple i dag. Kona mi tok en fruktkniv og skar av en båt av eplet. Så snur hun seg med ryggen til for å plukke ut noen klær da jentungen bestemmer seg for å skjære av en båt til. Da klarer hun å skjære et dypt kutt langs hele tommelfestet så man kan se rett ned. Det blødde noe helt sinnsykt og vi ble vettskremte.

Det endte med en tur til legen der hun fikk 2 sprøyter og måtte sy hånda si, stakkars lille mennesket. Men det skal sies at dette må være tapreste lille jenta jeg har sett. Mor og FAr var mere redde de tror jeg enda hun skrek voldsomt under selve inngrepet.

Huff, måtte bare dele dette med noen jeg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137992-jenta-mi-skadet-seg-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mil1365380270

Ååh, så fælt! Håper det ikke blir alt for vondt, når hånden begynner å komme til seg selv... Og lykke til til dere, som skal holde henne i ro på slutten, før stingene skal tas ;-)

Alle må vel skjære seg en gang, så dere får trøste dere med at dere var der da det skjedde, og forhåpentligvis blir hun veldig forsiktig med kniver heretter...

God bedring til alle tre :-)

Huff - stakkars jenta - og stakkars dere :(

Skjønner at dette ikke er så gøy, men vi får være glad det ikke gikk verre! :)

Tenker det blir en liten "trøstegave" til jenta da.

Jada, Starhill Ponies på DVD og Steffie dukke med badebasseng. Bekymrede besteforeldre og Oldemor var med og spleiset på flotte gaver til en tapper liten pasient.*S*

Stakkars jente, men hun lærer nok av det.

Da min datter var noen få år (har glemt nøyaktig alder) skar også hun seg kraftig i en finger, så hun silblødde. Hun tullet hånden inn i et stort handle før hun sa fra til meg. Merkelig nok gråt hun ikke, det var sikkert fordi hun forstod at hun hadde gjort noe hun ikke hadde lov til.

Annonse

Gjest gamlebarbie

Ååh, så fælt! Håper det ikke blir alt for vondt, når hånden begynner å komme til seg selv... Og lykke til til dere, som skal holde henne i ro på slutten, før stingene skal tas ;-)

Alle må vel skjære seg en gang, så dere får trøste dere med at dere var der da det skjedde, og forhåpentligvis blir hun veldig forsiktig med kniver heretter...

God bedring til alle tre :-)

Usjda. Ikke lett å følge med overalt, særlig når det ligger kniver/sakser el. lign. i nærheten. Godt det gikk bra. Stakkars lita.

God bedring til lillefrøken, og slapp av til pappa og mamma, det går bra..:-)

Klem

Stakkars lille jenta! Tenker nok dette vil sitte lenge igjen i minnet hennes, ja...og det er ihvertfall sikkert at hun ikke gjør det der en gang til!

Snuppa her i huset la hele hånda på en brennvarm kokeplate på komfyren for et par år siden, og endte opp med 2.gradsforbrenning og blemmer, bandasje og hele pakka...etter det tar hun aldri på komfyren, og hun spør alltid hvor det er varmt før hun rører i gryta, f eks.

Learning the hard way, er det ikke det det heter?

Annonse

Åh, det er så fælt når sånt skjer! Jeg husker småen her i huset fikk en (sløv) kniv og skulle prøve å skjære noen eplebiter selv en gang. Kniven glapp, og rett opp i øyet på han. Den bommer på selve øyet med et par mm, og traff innerst mellom ved tårekanalen og neseryggen.

Håper din lille englebass klarer seg fint - du får kjøpe inn en trøstepresang i dag! :-)

Jada, Starhill Ponies på DVD og Steffie dukke med badebasseng. Bekymrede besteforeldre og Oldemor var med og spleiset på flotte gaver til en tapper liten pasient.*S*

He he!

Har en gutt selv som fikk brudd på hjerneskallen da han ramlet i asfalten... Et forferdelig sjokk, men det gikk heldigvis bra!

Men gjett om det ble mye gaver :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...