Gjest spillegal Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Trenger littegrann hjelp her, ser at det er mange spillegeniuser som lusker rundt på DOL. :-) Har kjøpt B&W pga så enormt mye positiv omtale. Men jeg må si jeg ble skuffa.. eller jeg mistet vel bare tålmodigheten pga de evinnelige funksjonene.. Og avinnstallerte hele greia i frustrasjon... :-( 1- Kan man droppe tutorialen når man installerer spillet på nytt? Denne var jo fryktelig lang og omstendelig med oppdrag og henting av bautasteiner osv... 2- Synes det er så fryktelig uoversiktelig og vanskelig å manøvrere meg gjennom verdenen, blir jo helt svimmel. Bruker touch pad’en og knappene på PCen, er det kanskje lettere hvis jeg bruker en vanlig mus? 3-Går hele spillet egentlig ut på å gjøre slike oppdrag man får ved å trykke på gold/silver scroll-saken? Eller er dét ting man velger å gjøre bare om jeg vil være en snill gud? 4- Jeg fikk etterhvert to eller tre landsbyer å holde styr på, for plutselig dukket det opp lys og røyk på andre siden av øya også. Er cluet å få innbyggerne til å skaffe mat og ressurser på egen hånd, evt at dyret mitt gjør det, og samtidig tilbe "meg"? Slik at _jeg_ slipper å fly fram og tilbake for å ordne ting for dem? 5- Hvor mange landsbyer er det plass til på den øya? Skal jeg/tigeren styre alle? 6- Hva betyr det når hviskingen "deeeaaaathhhh" høres? Er det noen i landsbyen som dør? 7- Hvordan lærer jeg tigeren min å kaste "spells"? Må han se at jeg gjør det mens han står i "lære-lenken"? 8- Skal tigeren liksom etterhvert bare gå rundt på egenhånd og gjøre ting jeg har lært ham? I creature cave sier han om seg selv at han er veldig aggressiv. Jeg har ikke lært ham dette, og dasket til ham når han har kastet landsbyboere rundt seg... *kremt* HÅPER noen gidder å hjelpe meg litt.. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.