Gå til innhold

PC-spillet Black&White, folkens...

Anbefalte innlegg

Gjest spillegal

Trenger littegrann hjelp her, ser at det er mange spillegeniuser som lusker rundt på DOL. :-)

Har kjøpt B&W pga så enormt mye positiv omtale. Men jeg må si jeg ble skuffa.. eller jeg mistet vel bare tålmodigheten pga de evinnelige funksjonene.. Og avinnstallerte hele greia i frustrasjon... :-(

1- Kan man droppe tutorialen når man installerer spillet på nytt? Denne var jo fryktelig lang og omstendelig med oppdrag og henting av bautasteiner osv...

2- Synes det er så fryktelig uoversiktelig og vanskelig å manøvrere meg gjennom verdenen, blir jo helt svimmel. Bruker touch pad’en og knappene på PCen, er det kanskje lettere hvis jeg bruker en vanlig mus?

3-Går hele spillet egentlig ut på å gjøre slike oppdrag man får ved å trykke på gold/silver scroll-saken? Eller er dét ting man velger å gjøre bare om jeg vil være en snill gud?

4- Jeg fikk etterhvert to eller tre landsbyer å holde styr på, for plutselig dukket det opp lys og røyk på andre siden av øya også. Er cluet å få innbyggerne til å skaffe mat og ressurser på egen hånd, evt at dyret mitt gjør det, og samtidig tilbe "meg"? Slik at _jeg_ slipper å fly fram og tilbake for å ordne ting for dem?

5- Hvor mange landsbyer er det plass til på den øya? Skal jeg/tigeren styre alle?

6- Hva betyr det når hviskingen "deeeaaaathhhh" høres? Er det noen i landsbyen som dør?

7- Hvordan lærer jeg tigeren min å kaste "spells"? Må han se at jeg gjør det mens han står i "lære-lenken"?

8- Skal tigeren liksom etterhvert bare gå rundt på egenhånd og gjøre ting jeg har lært ham? I creature cave sier han om seg selv at han er veldig aggressiv. Jeg har ikke lært ham dette, og dasket til ham når han har kastet landsbyboere rundt seg... *kremt*

HÅPER noen gidder å hjelpe meg litt.. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138006-pc-spillet-blackwhite-folkens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...