Gå til innhold

Folkemøte mot terror

Anbefalte innlegg

En meget god venn og ildsjel har tipset meg om et folkemøte i Hamar, adresse Vikingsipet, 5. juni 2004. Fem buss-sjåfører fra Israel vil komme og bære frem et vitnesbyrd på hvordan arbeidsdagen er for en sjåfør som lever med døden pustende i nakken på hvert eneste skift.

Norske buss-sjåfører vil, som en solidaritetshandling, sette opp busser fra alle store byer samt ta aktivt del i arangementet. Det skulle ikke forundre meg om dette vil gå meget stille for seg, da interessen for israelske buss-sjåførers sikkerhet ikke har samme prioritet som «sjåførene» på Røde Halvmånes «ambulanser».

Jeg beklager virkelig at jeg ikke kan være tilstede på dette arrangementet, da jeg på det tidspunktet befinner meg i Frankrike i anledning 60-årsjubileet for de allierte styrkenes landgang i Normandie.

------

Når skal vi sette terrorismen på tiltalebenken? Når skal justisen a la «Alice in Wonderland» opphøre i den internasjonale domstolen, og Israel behandles rettferdig? Si nei til terror som politisk virkemiddel. La deg ikke trekke inn i disse sjuke menneskenes kaos- og opprørsteorier. Vær en bevisst mediakonsument og gi mediakommisærene politisk motbør,

Fremtiden er nærmere enn du tror.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138024-folkem%C3%B8te-mot-terror/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest strandhai

Hei på deg!:)

Du, jeg bare lurte på en ting? Du skrev du skal til normandie!?! Det er virkelig noe jeg har drømt om lenge, å få med meg 60 års markeringen. Men desverre kjenner jeg få som har samma glødende interessen for det som meg...så er det midt oppi eksamenstid og sånn.

[email protected] er mailen min.

Blei skikkelig nysgjerrig på det her nå jeg. Hvem er du for en egentlig? Hvor lenge skal du være der, hvor i normandie skal dere, osv....

Med vennlig hilsen

Hei på deg!:)

Du, jeg bare lurte på en ting? Du skrev du skal til normandie!?! Det er virkelig noe jeg har drømt om lenge, å få med meg 60 års markeringen. Men desverre kjenner jeg få som har samma glødende interessen for det som meg...så er det midt oppi eksamenstid og sånn.

[email protected] er mailen min.

Blei skikkelig nysgjerrig på det her nå jeg. Hvem er du for en egentlig? Hvor lenge skal du være der, hvor i normandie skal dere, osv....

Med vennlig hilsen

Hei

Personlige opplysninger gir jeg ikke ut sånn uten videre. Men jeg kan gi deg en rask gjennomgang av det som er allment kjent på DOL. Jeg er interessert (mildt sagt) i historie, spesielt krigshistorien ute og hjemme under annen verdenskrig.

Jeg har tidligere lagt ut reiseberetninger relatert til dette emnet på Internett, og kommer kanskje til å gjøre det denne gangen også, når vi kommer hjem fra Normandie. Turen kombineres med ferie, der det er langt mer på programmet enn 60-årsjubileet.

Dersom du er interessert i dette, kontakt den lokale HV, forvarsforeningen, eller kikk litt på de forskjellige nettstedene, slik som dette:

http://www.aktive-fredsreiser.no/turer/turer_2004/normandie_04.htm

http://www.citadellresor.se/progrNormandi.htm

....og Israel behandles rettferdig?

Man må gi respekt for å få respekt....

Etter min mening blir Israel behandlet mer enn rettferdig....

«Etter din mening»...!

Har du ingen argumenter bak meningene dine? Mener du det er rettferdig å bombe skolebusser full av unger, sprenge kvinner og små barn på bussholdeplasser og kjøpesentre til himmels og atpåtil lyve en hel verden full? Mener du dette er veien å gå for å oppnå en rettferdig løsning og fred?

Kan du mønstre én eneste mening som ikke er innsauset av forslitt marxistisk diskurs hentet ut av NRK og NTBs børs for antisemittisme?

I mellomtiden lytter vi til drønnene av «Oslo-freden», som til dags dato har kostet over tusen jøder livet, og avstedkommet mer enn 12.000 terroraksjoner bare siden 2002.

Noen har et forklaringsproblem her, og det er ikke meg.

Gjest strandhai

Hei

Personlige opplysninger gir jeg ikke ut sånn uten videre. Men jeg kan gi deg en rask gjennomgang av det som er allment kjent på DOL. Jeg er interessert (mildt sagt) i historie, spesielt krigshistorien ute og hjemme under annen verdenskrig.

Jeg har tidligere lagt ut reiseberetninger relatert til dette emnet på Internett, og kommer kanskje til å gjøre det denne gangen også, når vi kommer hjem fra Normandie. Turen kombineres med ferie, der det er langt mer på programmet enn 60-årsjubileet.

Dersom du er interessert i dette, kontakt den lokale HV, forvarsforeningen, eller kikk litt på de forskjellige nettstedene, slik som dette:

http://www.aktive-fredsreiser.no/turer/turer_2004/normandie_04.htm

http://www.citadellresor.se/progrNormandi.htm

Tusen takk!:-) Skjønte plutselig hvor teit og deperat jeg hørtes ut i den meldinga...beklager, det var ikke meninga! Jeg blei bare så ivrig da jeg så at du skulle dit! Hvem vei, kanskje vi sees der!:P eller ikke...

Annonse

Tusen takk!:-) Skjønte plutselig hvor teit og deperat jeg hørtes ut i den meldinga...beklager, det var ikke meninga! Jeg blei bare så ivrig da jeg så at du skulle dit! Hvem vei, kanskje vi sees der!:P eller ikke...

Ingen grunn til å beklage, og jeg setter pris på at de yngre også engasjerer seg i dette. Vi må ta vare på historien, og særlig den historien som fortsatt kan fortelles av de hedermennene som deltok i dette.

Så hvem vet, kanskje vi sees.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...