Gå til innhold

Har du hatt forhold til en som var gift med en annen

Anbefalte innlegg

Gjest venninnen

Hvis ja, skilte vedkommende seg for din skyld eller følte du det lurt?

Jeg spør fordi jeg har inntrykk av at for de fleste er det bare løfter det ikke blir noe av.

Min venninne har nå hatt et forhold til en gift mann i vel tre måneder, og i dag forbauset hun meg ved å si at hun trodde han kom til å skilles for hennes skyld. Jeg tror at hvis han har til hensikt å skilles så ville han ha gjort det for lenge siden. Han ville vel heller ikke funnet det bryet verdt å gå bak ryggen på kona og resten av omverdenen?

Er jeg helt på jordet, eller har jeg rett i at min venninne er utrolig dum og naiv?

Fortsetter under...

Jeg mener du har rett, og statistikken tilsier også at i de aller aller fleste tilfellene så vil ikke mannen forlate kone (og barn). Og uansett, hvis han er i stand til å være utro mot sin kone, så er sjansen veldig stor for at han gjør det samme med deg. De som tror på disse tomme løftene er jeg tilbøyelig til å kalle dum, rett og slett.

Gjest been there

Jeg var sammen med en mann som var gift. Han skilte seg. Forholdet vårt ble en katastrofe likevel. Stor aldersforskjell, livskrise for han, alkohol etc. Får håpe venninnen din er heldigere. Har forøvrig en venninne som ble sammen med en gift mann uten at hun viste om det i begynnelsen. Han skilte seg, de ble gift. Og en del år etterpå gjentok historien seg. Han fant enda en ny og skilte seg igjen.

I det hele tatt er det et dårlig tegn at noen starter et forhold før de har avsluttet det nåværende. Dessverre virker det ganske vanlig.

Har forøvrig enda i dag dårlig samvittighet for da jeg var sammen med en gift mann. Det er dirty og man går bak ryggen på noen.

Gjest det er dømt til å mislykkes

Har hatt noe på gang med ei som var i samboerskap. De hadde turbulent forhold og hadde like før vi ble kjent bestemt seg for å prøve på nytt. Allikevel løper denne damen alene på byen og der møtes vi og blir forelsket.

Hennes eks flyttet ut da han fikk høre om oss. Vi flyttet sammen. Dårlig forhold. Hun var tydelig på leit etter andre før det ble slutt mellom oss.

Aldri mer noen i forhold!

Venninna di er naiv, det kan nok skje men svært sjelden. De fleste utro menn er bare ute etter litt forandring og piff i hverdagen

Og nei, jeg har aldri hatt et forhold til en gift mann, synes det blir for patetisk. Men kjenner flere som har hatt det og ingen av de mennene har skilt seg enda.

Har hatt noe på gang med ei som var i samboerskap. De hadde turbulent forhold og hadde like før vi ble kjent bestemt seg for å prøve på nytt. Allikevel løper denne damen alene på byen og der møtes vi og blir forelsket.

Hennes eks flyttet ut da han fikk høre om oss. Vi flyttet sammen. Dårlig forhold. Hun var tydelig på leit etter andre før det ble slutt mellom oss.

Aldri mer noen i forhold!

"Allikevel løper denne damen alene på byen"

Det er da i utg.punktet ikke noe galt i det?

"........................."

Annonse

Gjest det er dømt til å mislykkes

"Allikevel løper denne damen alene på byen"

Det er da i utg.punktet ikke noe galt i det?

"........................."

Ikke i en ideel verden, men i hennes verden betydde det at hun var på jakt etter noen andre.

Tror ikke hun er den eneste som tenker slik når h*n farter på byen alene.

Ikke i en ideel verden, men i hennes verden betydde det at hun var på jakt etter noen andre.

Tror ikke hun er den eneste som tenker slik når h*n farter på byen alene.

Ikke bare i en ideell verden, men også i f.eks min :-) Jeg går gjerne på byen uten "kjærringa", men ikke for å jakte.

"......................"

Har verken vært i et forhold med en som har vært gift med en annen eller kjenner noen (godt) som har gjort det, men mitt inntrykk er som ditt: Dette kommer det sjelden noe godt ut av, og hun bør snarest bryte forholdet og finne seg en som fortjener henne bedre!

Annonse

Så snill du er da;, kaller venninden din dum og naiv.

Det er mange som faktisk skiller seg etter å ha innledet et forhold til en annen, for så å starte et nytt forhold med denne rett etterpå. Om det er så lurt å basere seg på at så vil skje er en annen sak, men likeså en sak mellom din venninde og hennes "mann". Kjærligheten kjenner verken adresse eller grenser og rammer hardt når den rammer. Men utnyttelse er en helt annen sak.

Hvis jeg var sikker på å ha møtt den store kjærligheten i en gift mann så ville jeg nok gjort noe med det ja,..

Gjest nummerto

Jeg hadde et forhold til en gift mann som skilte seg som følge av vårt forhold. Han hadde hatt et kortvarig forhold tidligere også. Jeg tror ekteskapet ville røket uansett, men jeg var årsaken til at det skjedde når det gjorde. Vi var sammen i ti år.

Gjest en-eller-annen-mann

Jeg er en mann som selv har opplevd at det å bli glad i en annen kvinne, ble grunnen til å ta initiativet til å avslutte et dårlig ekteskap.

Er slett ikke sikker på at skilsmisse-prosessen hadde startet hvis jeg ikke hadde falt for noen annen.

Gjest venninnen

De har vært sammen i 3 mnd, og du sier at han burde ha skilt seg for lenge siden dersom det var alvor? Jeg syns 3 mnd er kort tid, jeg.

Jeg er helt sikker på at hans kone synes at det å bli bedratt i tre måneder er lenge. Tenk å se henne og barna i øynene hver dag, spille lykkelig familiemann og vite at alt bare er løgn?

Jeg er nå såpass gammeldags at jeg mener at først blir vi ferdig med den ene før vi starter opp med den andre. Er kjærligheten til ektefellen borte får man ta konsekvensene og gå - uavhengig av om noen står der og venter på deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...