Gå til innhold

pc-butikker

Anbefalte innlegg

Gjest pckjøper
Skrevet

har fått i oppdrag å kjøpe en pc for en liten bedrift. De skal bare ha en maskin og de trenger ikke noe veldig bra greier. Noen som vet om noen billige og bra butikker i nærheten av Asker? Av prinsipp kjøper jeg ikke pc på elkjøp eller lefdal e.l. Det må være en bra pc-butikk som er billig. Veit at jeg kan bestille på nett, men regner med at de sikkert hadde sett at de hadde en butikk i nærheten i tilfelle noe skulle gå galt.

Skrevet

www.komplett.no

Ingen bedre på pris eller tilbud. De har også butikker som du kan besøke, se om det er noen i nærheten her:

http://www.komplett.no/k/k.asp?action=custserv&topic=butikker

Jeg bruker også komplett mye, men jeg vet ikke om jeg vil anbefale dem dersom ett av kravene er at det skal være enkelt å reklamere/få hjelp dersom noe går galt. Jeg kjenner svært mange som handler på komplett, en hel del som har hatt store problemer med reklamasjoner, og ingen som ikke har hatt problemer dersom de har måttet reklamere.

For en bedrift er en PC som regel en såpass kritisk ting at man bør legge vekt på service når man velger hvor man kjøper maskinen. Man kan ikke risikere å stå med defekt maskin i fem uker mens man krangler med leverandøren.

Skrevet

Har du vurdert Dell, m/ekstra på-stedet-service-avtale? En rimelig Dell Dimension f.eks. - 2400-modellen burde passe fint til en typisk "kontormaskin". Gå inn på http://www.dell.no/ og klikk på "Små og mellomstore bedrifter". Der kan du velge PC-modell og deretter konfigurere den som ønsket (f.eks legge til skjerm)

Husk at bedriften kan trekke fra momsen.

Skrevet

Jeg bruker også komplett mye, men jeg vet ikke om jeg vil anbefale dem dersom ett av kravene er at det skal være enkelt å reklamere/få hjelp dersom noe går galt. Jeg kjenner svært mange som handler på komplett, en hel del som har hatt store problemer med reklamasjoner, og ingen som ikke har hatt problemer dersom de har måttet reklamere.

For en bedrift er en PC som regel en såpass kritisk ting at man bør legge vekt på service når man velger hvor man kjøper maskinen. Man kan ikke risikere å stå med defekt maskin i fem uker mens man krangler med leverandøren.

Har sendt mange mailer til komplett.no og spurt om hjelp, har alltid får svar innen få timer.

Har også sendt tilbake en harddisk, som var 2 år gammel, fikk ny uten noe trøbbel.

Aldri hatt noen problemer med de.

Skrevet

Komplett.no har lave priser og også en på-stedet-service som gjelder i 3 år dersom du kjøper en pc. Der kan du velge og vrake akkurat de komponentene du trenger/ønsker.

Selv har jeg bare gode erfaringer med komplett, har sendt tilbake en harddisk og fikk ny kort tid etterpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...