Gå til innhold

Party

Gjest antiparty

Anbefalte innlegg

Gjest antiparty

Fikk en telefon igår fra en venninne fra barne og ungdomsårene. Hun lurte på om jeg ville holde tupperware-party. Jeg pleier ikke å holde slike partyer, så jeg sa det til henne. Har en annen venninne som er veldig aktiv med slike ting og har følt presset derfra. Man får litt dårlig samvittighet også, når man sier nei til å holde slike partyer. Føler meg kjip. Er det noen av dere andre her som heller ikke holder party?

Går på party selv i ny og ne når jeg blir invitert (egentlig mest for vertinnens skyld).

I bunn og grunn så liker jeg heller å gå ut å handle de varene jeg vil ha. Dessuten så liker jeg bedre å komme sammen med venner for vennenes skyld. Liker ikke det der med at de skal tjene penger på meg og vennene mine.

Jeg vil heller ha kvalitetstid med mine venner...

Hva med dere andre her?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138070-party/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne ikke falt meg inn å ha Tupperware- eller noe annet slags kjøpeparty hjemme hos meg. De gangene jeg går på sånne (og det er sjelden!) - er det, som du sier, for vertinnnens skyld, - fordi "det er nesten ingen som kan."

Eneste partyet jeg frivillig gikk på, var dildoparty - det syntes jeg ikke kunne være uprøvd, - selv om jeg ikke kjøpte noe ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138070-party/#findComment-864093
Del på andre sider

Bente831365380491

Jeg selger tupperware selv, men holder ikke mye party. Selger for det meste til folk som spør om jeg kan bestille noe, og har jeg party, så er det hjemme hos mamma!!

Kunne ikke falle meg inn å plage vennene mine med å ha party hos dem, men de bestiller dersom det er noe de trenger, og det synes jeg er greit!!

Men det er jo selvsagt kjipt for den som skal være vertinne, dersom hun har avtalt, også er det ingen som kommer! For det er mange som sier, at ja, jeg kommer, men så ringer de i siste liten, og sier at de ikke kan. Og det er dårlig gjort!!!

Men du er i din fulle rett til å si nei til å holde party, og selgeren kan ikke bli sur eller fornærmet for det. Men du gikk selvsagt glipp av takkegaven.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138070-party/#findComment-864176
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...