Gå til innhold

Sissel skal skilles....

Anbefalte innlegg

Gjest soldier
Skrevet

Hvorfor er du ikke overrasket?

Fordi du vet at Skoller er en meget sjarmerende mann, med et sterkt damedrag, som historisk sett gjerne bytter på litt?

Skrevet

Fordi du vet at Skoller er en meget sjarmerende mann, med et sterkt damedrag, som historisk sett gjerne bytter på litt?

Sissel har bra mannedrag også;-)

Gjest soldier
Skrevet

Sissel har bra mannedrag også;-)

Jeg er ikke så overbevist om at hun har spesielt bra mannedrag. Hun har tulla så fælt med ulike "stiler", at for meg framstår hun som litt hjelpeløs og patetisk.

Synd, for hun synger jo bra.

Hennes forsøk på å bli "popstjerne", med en video der hun gnir seg inntil Espen Lind, påkaller bare latter.

Skrevet

Jeg er ikke så overbevist om at hun har spesielt bra mannedrag. Hun har tulla så fælt med ulike "stiler", at for meg framstår hun som litt hjelpeløs og patetisk.

Hennes forsøk på å bli "popstjerne", med en video der hun gnir seg inntil Espen Lind, påkaller bare latter.

Den har jeg ikke sett en gang. Jeg synes hun er ei flott dame.

Gjest javeldå
Skrevet

Merkelig det der med den videoen med Espen Lind. Hva er det som gjør at man nærmest rødmer på hennes vegne og synes det er ekkelt når hun vrir seg sånn.

Sissel er jo en flott jente som synger kjempebra, men det er veldig mange som synes akkkurat det jeg skriver om den videoen.

Gjest alive&kicking
Skrevet

Nå er det jo sånn i dag at hvert andre ekteskap går fløyten, så det er vel kanskje ikke så uventet? Uansett om de er kjendiser eller ikke. Damedrag/mannedrag eller ikke..

Skrevet

Nei, hvem blir vel overrasket over en skilsmisse. Det skjer i de beste familier.

Skrevet

Alle har vi vel tatt oss en Gammel Dansk når vi har vært på Danmarkstur, men hun gjorde det ganske grundig da.

Gjest skinnygirl
Skrevet

Merkelig det der med den videoen med Espen Lind. Hva er det som gjør at man nærmest rødmer på hennes vegne og synes det er ekkelt når hun vrir seg sånn.

Sissel er jo en flott jente som synger kjempebra, men det er veldig mange som synes akkkurat det jeg skriver om den videoen.

Kanskje det er fordi du (og de andre som mener det samme) har plassert henne i "husmorbåsen", hun er som dere liksom. Og så blir dere provoserte når hun kler av seg (og har en veldig fin kropp) og spiller på sex, for da er hun ikke ufarlig lenger. Dere føler ubehag når dere ser på og velger å stemple henne som patetisk istedefor å ta tak i det det egentlig handler om. Kan det være det?

Skrevet

Ekkelt vet jeg ikke om jeg er enig i at det er, men vrikkingen virker litt unaturlig for henne. Jeg synes ikke hun har noe særlig sex appeal. Pen og flink - men sexy som et kjøleskap. Og så har hun er sånn tåpelig måte å stikke tunga ut på når hun smiler og ler at hun også virker litt fjollete.

Dette var ikke pent sagt, Babette. Nei, men hvorfor skal alle artister påtvinges et sexy image som ikke passer for dem.

Gjest javeldå
Skrevet

Kanskje det er fordi du (og de andre som mener det samme) har plassert henne i "husmorbåsen", hun er som dere liksom. Og så blir dere provoserte når hun kler av seg (og har en veldig fin kropp) og spiller på sex, for da er hun ikke ufarlig lenger. Dere føler ubehag når dere ser på og velger å stemple henne som patetisk istedefor å ta tak i det det egentlig handler om. Kan det være det?

Kanskje du er inne på noe der........

Skrevet

Sånn for min egen del, så gir jeg nå faen i om de er gift eller ikke. Ingen av dem interesserer meg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...