Gjest kontonummer Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Jeg skulle gjerne hatt svar på om andre kan sjekke eier av et kontonummer? 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Har man nettbank hos f.eks DnB er det bare å skrive inn kontonummer, så kommer navn og adresse på eier opp. Dette under forutsetning av at enten vedkommende har konto hos DnB eller at en som har nettbank hos DnB har betalt/overført penger til vedkommende. 0 Siter
Gjest kontonummer Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Har man nettbank hos f.eks DnB er det bare å skrive inn kontonummer, så kommer navn og adresse på eier opp. Dette under forutsetning av at enten vedkommende har konto hos DnB eller at en som har nettbank hos DnB har betalt/overført penger til vedkommende. la oss si at jeg har konto i sverige, kan en i norge da finne ut at det er min konto? 0 Siter
nolte Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 la oss si at jeg har konto i sverige, kan en i norge da finne ut at det er min konto? Prøver du å putte vekk noen kroner i Sverige, som ikke norske skattemyndigheter skal vite om? ;-) 0 Siter
Gjest javeldå Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Spørs hva du mener med "andre". Myndighetene finner det ihvertfall ut. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 la oss si at jeg har konto i sverige, kan en i norge da finne ut at det er min konto? Ja, om vedkommende har abbonnement på betalinger til utlandet... 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 la oss si at jeg har konto i sverige, kan en i norge da finne ut at det er min konto? Hvis det har vært betalt til denne kontoen fra en norsk konto, så ja. 0 Siter
Gjest kontonummer Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Prøver du å putte vekk noen kroner i Sverige, som ikke norske skattemyndigheter skal vite om? ;-) nei, det er nok mer uskyldig enn som så :-) 0 Siter
Singularity Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 Prøver du å putte vekk noen kroner i Sverige, som ikke norske skattemyndigheter skal vite om? ;-) Får at man skal kunne få til noe slikt må man vel nesten bruke en konto i Sveits eller andre land med tilsvarende banklovgivning? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.