Gå til innhold

Hellu - noen bankmenn her?

Anbefalte innlegg

Gjest kontonummer
Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt svar på om andre kan sjekke eier av et kontonummer?

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Har man nettbank hos f.eks DnB er det bare å skrive inn kontonummer, så kommer navn og adresse på eier opp. Dette under forutsetning av at enten vedkommende har konto hos DnB eller at en som har nettbank hos DnB har betalt/overført penger til vedkommende.

Gjest kontonummer
Skrevet

Har man nettbank hos f.eks DnB er det bare å skrive inn kontonummer, så kommer navn og adresse på eier opp. Dette under forutsetning av at enten vedkommende har konto hos DnB eller at en som har nettbank hos DnB har betalt/overført penger til vedkommende.

la oss si at jeg har konto i sverige, kan en i norge da finne ut at det er min konto?

Skrevet

la oss si at jeg har konto i sverige, kan en i norge da finne ut at det er min konto?

Prøver du å putte vekk noen kroner i Sverige, som ikke norske skattemyndigheter skal vite om? ;-)

Gjest javeldå
Skrevet

Spørs hva du mener med "andre". Myndighetene finner det ihvertfall ut.

mil1365380270
Skrevet

Ja, om vedkommende har abbonnement på betalinger til utlandet...

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Hvis det har vært betalt til denne kontoen fra en norsk konto, så ja.

Gjest kontonummer
Skrevet

Prøver du å putte vekk noen kroner i Sverige, som ikke norske skattemyndigheter skal vite om? ;-)

nei, det er nok mer uskyldig enn som så :-)

Skrevet

Får at man skal kunne få til noe slikt må man vel nesten bruke en konto i Sveits eller andre land med tilsvarende banklovgivning?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...