Gå til innhold

Det var det jeg visste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest E.H. er mitt navn

Ei jeg pratet med en gang var på besøk hos læreren sin da hun gikk i 8 eller 9. klasse.Kona var visst høygravid og borte på besøk om natten.Læreren lå med denne eleven i hans og konas dobbeltseng, vegg i vegg med barnerommet som hans små barn lå på.

Denne jenta var av det rolige slaget, ikke en som hadde vært sammen med gutter på det viset før.Læreren forsvant fra dette lokalsamfunnet rimelig fort etterpå, og tok lærerjobb et annet sted(og fortsatte misbruket der?)

Dette er bare et eksempel, finnes sikkert mange flere.

Gjest uten signatur

Fy faen så kort straff. Denne jenta har sannsynligvis fått ødelagt store deler av sitt LIV, og så får han kun 2 ½ år fengsselsstraff.

"Aktor la ned påstand om tre års fengsel, men fikk ikke medhold fullt ut. Retten viser til at det allerede ligger et element av straff i at mannen "er blitt skandalisert i sitt lokalmiljø og at stillingen hans som lærer nå vil være i fare."

Gjentar: "Retten viser til at det ligger et element av straff i at mannen er blitt skandalisert og at stillingen nå vil være i fare."

Fy faen, det er til å bli kvalm av! For en drittrettsstat!

Du mener altså at alle som har bobil er overgripere? Du generaliserer så man kan blir rent kvalm. En slik tankegang vekker minner fra 2.verdenskrig og nazismens herjinger. Bare fordi noen har en bobil betyr ikke dette at alle bobileiere er skyldige i seksuelle overgrep. Vi må åpne grensene for alle bobiler og tyskere med kjemipotter uten at de skal forfølges som jødene ble under krigen bare fordi noen tømmer bæsj i norske vassdrag og noen av disse kan være seksuelle overgripere. Dette kan skje med både hytteeiere og skjeggete menn med gapahuk også.

Jeg tolker dessuten ditt engasjement som dårlig samvittighet. Konklusjonen av ditt innlegg er derfor at du er en jødehater og overgriper.

Med Vennlig hilsen

Annonse

Gjest uten signatur

Du mener altså at alle som har bobil er overgripere? Du generaliserer så man kan blir rent kvalm. En slik tankegang vekker minner fra 2.verdenskrig og nazismens herjinger. Bare fordi noen har en bobil betyr ikke dette at alle bobileiere er skyldige i seksuelle overgrep. Vi må åpne grensene for alle bobiler og tyskere med kjemipotter uten at de skal forfølges som jødene ble under krigen bare fordi noen tømmer bæsj i norske vassdrag og noen av disse kan være seksuelle overgripere. Dette kan skje med både hytteeiere og skjeggete menn med gapahuk også.

Jeg tolker dessuten ditt engasjement som dårlig samvittighet. Konklusjonen av ditt innlegg er derfor at du er en jødehater og overgriper.

Med Vennlig hilsen

du kan å ta ting på kornet! :0)

Ei jeg pratet med en gang var på besøk hos læreren sin da hun gikk i 8 eller 9. klasse.Kona var visst høygravid og borte på besøk om natten.Læreren lå med denne eleven i hans og konas dobbeltseng, vegg i vegg med barnerommet som hans små barn lå på.

Denne jenta var av det rolige slaget, ikke en som hadde vært sammen med gutter på det viset før.Læreren forsvant fra dette lokalsamfunnet rimelig fort etterpå, og tok lærerjobb et annet sted(og fortsatte misbruket der?)

Dette er bare et eksempel, finnes sikkert mange flere.

Ja, huff, både lærere og bobileiere burde kastreres.

Gjest bobilla

Med Vennlig hilsen

Det var da voldsomt..... beskylder du meg for å være jødehater og overgriper????. Jeg som ikke ønsker meg en bobil engang. Skjerp deg!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...