Gå til innhold

Når familien kommer på besøk...

Anbefalte innlegg

Jeg har en venninne som bor på en liten hybel. Hun deler den med en annen jente, noe som virker særdeles trangt. Sengene må stå tett opp i hverandre. De må til og med lese samme skrivebord.

Ihvertfall, nå har det seg sånn at den andre jenta har fått både far og søster på besøk. Hun spurte godt nok venninnen min om det var greit at søsteren overnattet, men nevnte ikke noe om faren.. og så plutselig dukker han opp også. Jenta kommer forøvrig fra en rik familie, så de har egentlig mer enn god nok råd til å bo på hotell. Men de ville ikke det.

Venninnen min orket forståelig nok ikke å bo på et lite rom med tre andre mennesker, så nå sover hun over hos andre venninner. Og først hadde romkameraten sagt at familien bare skulle overnatte en natt, men dette har blitt forlenget til en uke. Er det mulig å oppføre seg sånn? Jeg hadde ihvertfall helt klart sendt familien til et billig hotell i nærheten... Uff, synes så synd på min venninne. Hun får komme og bo her hos meg!

Fortsetter under...

ER det mulig da? Jepp. Her er det bare å bane seg vei uten tanke på evt romkamerater.

Tankeløst! Hadde det vært meg, så hadde jeg jammen meg trengt meg inn igjen jeg, og lest litt utover natta.

Bare sånn helt på trass altså... Men hyggelig av deg å tilby tak over hodet for din venninne!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...