Gjest finnguala Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Når alle tror jeg er så jævlig så kan jeg like så godt være det. Jeg vil være en jævlig person, noe jeg også er. JEg erikke verdt å like, og jeg kunne like godt være død- jeg vil bare gå hjem nå og slenge alle møblene mine vegg i mellom. 0 Siter
Gjest mor-til-gutt Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Du er ikke en "jævlig" person, skjønner du! Du er et menneske som alle andre, med like stor verdi! Vær god mot andre og du får godhet tilbake:-) Det er veldig viktig at du har tro på deg selv. Stå på og vær glad, medmenneske!! 0 Siter
Gjest uten tastatur Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Hei. Du kan kjøpe deg en boksesekk og slå på den når du føler for å få ut aggresjon. Ta deg en tur ut og lytt til discman mens du går. Planlegg hva du skal lage av god mat når du kommer hjem. *klem* 0 Siter
Gjest trrrish Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Du er ikke jævlig. Skjønner derimot godt at du vil slenge møblene veggimellom, det har jeg selv gjort ved en del anledninger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.