Gjest pleaseanswerme Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Jeg mangler videregående påbyggingsfag (3. år) Hvilke muligheter har jeg for å ta disse i et annet land? F.eks. frankrike, for å lære et annet språk i tillegg. Noen som har tips?? 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Har ikke peiling.. Men det blir sikkert lit vanskelig aa ta 10 ukertimer med norsk i Frankrike? Og Norges historie? Kan jo vaere at de har noe, jeg har ikke peiling faktisk. Men hva med aa ta 3. paabygg her hjemme, og reise aa studere neste aar??? 0 Siter
Gjest pleaseanswerme Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 Har ikke peiling.. Men det blir sikkert lit vanskelig aa ta 10 ukertimer med norsk i Frankrike? Og Norges historie? Kan jo vaere at de har noe, jeg har ikke peiling faktisk. Men hva med aa ta 3. paabygg her hjemme, og reise aa studere neste aar??? Det var kanskje smartere ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.