Gå til innhold

Spillet "vårt" - level 8

Anbefalte innlegg

Der er et rom med noen alien maskiner. Jeg har funnet klokkevektene, men finner ikke noe de kan brukes til. Så skal et eller annet legges på en pedestal, men hva?

Er ikke ung lenger, og er mer vant med sånne boble. og klikkespill, så det går saktere med meg enn mange av dere.. Men nå er jeg ferdig med en kjempetøff arbeidsuke, så jeg får kose meg litt her.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138171-spillet-v%C3%A5rt-level-8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fresja

12

• Soria

6

• Atene

4

• Freya

1

Mest aktive i denne tråden

Hehe.. gi beskjed naar du er paa level 12 du! Kommer meg ikke forbi denne gronne veggen! Hvor lenge har vi holdt paa med dette naa??

;0)

Er på level 9 med en commodore 64 maskin (de maskinene husker jeg noen hadde hjemme for lenge siden). Er det mulig å finne koden noe sted, eller klikker vi bare vilt på bokstavene? Har også funnet en nøkkel som ikke passer noe sted. Skal gi beskjed om jeg kommer til level 12 (om noen år...).

Gjest epletre

Er på level 9 med en commodore 64 maskin (de maskinene husker jeg noen hadde hjemme for lenge siden). Er det mulig å finne koden noe sted, eller klikker vi bare vilt på bokstavene? Har også funnet en nøkkel som ikke passer noe sted. Skal gi beskjed om jeg kommer til level 12 (om noen år...).

nokkelen er til ei skpdoer, der finner du ett ark med en kode paa, som du trykker inn paa maskina (vi og hadde slik ja), tror at det er quest eller no... Etter det far du noen bokstaver paa maskina som du skal sette sammen og trykke inn, da aapner doeren seg og du er paa level 9:0)

Annonse

Gjest epletre

Skal spille biljard (level 11), men har ikke funnet nøkkelen til pengekista.

Husker ikke hvor den er.. Tror at jeg plutselig bare hadde alle hjelpemidlene...

Har gitt opp level 12 for lenge si! Stikker ut paa byn aa koser meg naa heller:-)

Lykke til.. Hvis du faar til level12, kan du fortell meg hvordan du gjorde det med den gronne veggen?

Husker ikke hvor den er.. Tror at jeg plutselig bare hadde alle hjelpemidlene...

Har gitt opp level 12 for lenge si! Stikker ut paa byn aa koser meg naa heller:-)

Lykke til.. Hvis du faar til level12, kan du fortell meg hvordan du gjorde det med den gronne veggen?

Jeg fant nøkkelen og fant penger i kista. Nå har jeg spilt biljard i det uendelige. Skal den røde og blå ballen ned i hullene, skjer det jo ikke.

Skal gi beskjed om veggen i 12, kommer jeg så langt.

Annonse

Har begynt på spillet, men kommer ikke lenger enn til level 2 ;o) Hvordan finner jeg koden til døra? Er det noe med pc`en i det andre rommet?

Har ikke så mye tålmodighet på området :-)

Ja, du må finne en diskettboks oppå et skap, og dirke den opp med en nål, som jeg tror du må ta fra en plakat. Så setter du disketten i pc'en, og dermed kommer koden opp på skjermen.

Det blir verre senere.

Ja, du må finne en diskettboks oppå et skap, og dirke den opp med en nål, som jeg tror du må ta fra en plakat. Så setter du disketten i pc'en, og dermed kommer koden opp på skjermen.

Det blir verre senere.

Nå kom jeg inn i et rom med en rotte. Fikk fanget den og lagt steinhellene i inn maskinen. Men så forsvant hele spillet ;-(

Ja ja, får prøve senere.

Det fine er at spillet husker hvor du var.

ja det husker vilken level du er på men ikke hvor hen i levelen :( for jeg gjorde som andre sa, avslutta i 12 level for jeg tenkte å fortsette neste dag, men da måtte jeg ta på ny den dumme grønne veggen, neitakk sier jeg da. :))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...