Gå til innhold

Spillet "vårt" - level 8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei....noen som kan si meg hvordan jeg får rotta fra esken og inn i maskinen? Pleeeeease......

På forhånd takk. :-)

Du drar i stenene så de danner et strekmønster tvers over på midten der knappene er. Så setter du bare boksen oppå og klikker. Da følger rotta streken over og trykker på knappene.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fresja

12

• Soria

6

• Atene

4

• Freya

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg fant nøkkelen og fant penger i kista. Nå har jeg spilt biljard i det uendelige. Skal den røde og blå ballen ned i hullene, skjer det jo ikke.

Skal gi beskjed om veggen i 12, kommer jeg så langt.

Jeg spiller biljar på level 11 i dag også. Kjedelig da ingenting skjer. Tuppen av kølla trenger noe, men hva? Og hvor finner jeg det? Noen som husker?

Skrevet

Jeg spiller biljar på level 11 i dag også. Kjedelig da ingenting skjer. Tuppen av kølla trenger noe, men hva? Og hvor finner jeg det? Noen som husker?

Du må finne et kritt. I et annet rom tror jeg?

Skrevet

Du må finne et kritt. I et annet rom tror jeg?

Jeg har jo kritte, men koblet ikke. Har ikke spilt biljard før. Takker!

Gjest epletre
Skrevet

krittet

Skrevet

Husker ikke hvor den er.. Tror at jeg plutselig bare hadde alle hjelpemidlene...

Har gitt opp level 12 for lenge si! Stikker ut paa byn aa koser meg naa heller:-)

Lykke til.. Hvis du faar til level12, kan du fortell meg hvordan du gjorde det med den gronne veggen?

Mener du den veggen som opprinnelig var svart? Jeg klikket på alle, så de ble grønne bortsett fra fire. Er foreløbig ikke kommet lenger.

Gjest MissSaigon
Skrevet

Jeg sliter med å finne nøkkelen! Er i et rom med fyr på peisen, brukte en rar maskin til å tenne opp med... Men hvor i huleste er nøkkelen??

Gjest bordeaux
Skrevet

Jeg sliter med å finne nøkkelen! Er i et rom med fyr på peisen, brukte en rar maskin til å tenne opp med... Men hvor i huleste er nøkkelen??

Det er ingen nøkkel, du må ta den metalldingsen og lage den i mindre deler før du legger den på plass igjen.

Hvis noen har peiling på hvordan i huleste jeg får tak på nøklene til døren i rommet med motorsykkelen så er jeg MEGET takknemlig for tips. :-)

Gjest MissSaigon
Skrevet

Det er ingen nøkkel, du må ta den metalldingsen og lage den i mindre deler før du legger den på plass igjen.

Hvis noen har peiling på hvordan i huleste jeg får tak på nøklene til døren i rommet med motorsykkelen så er jeg MEGET takknemlig for tips. :-)

Men det har jeg gjort! Får ikke til likevel!

*river meg i håret*

Gjest MissSaigon
Skrevet

ah... så dum jeg er! Måtte selvsagt sette sammen bitene på en annen måte!

Skrevet

Men det har jeg gjort! Får ikke til likevel!

*river meg i håret*

Har du delt den i mindre deler? I så fall må du pusle den riktig inn i panelet ved døren. Den minste trekanten nederst f.eks :)

Skrevet

Ta batteriene fra radioen, og bruk skrujernet du finner i skapet til å ta en lyspære fra motorsykkelen. Så setter du disse delene i lommelykta du finner bak gardina. Så flytter du gulvteppet, og klikker på flisene til de detter ned. Bruk brannslangen for å komme deg ned i hullet. Nedi kjelleren bruker du lommelykta for å se deg rundt, og gå inn i det andre rommet. Ved skapet der ligger nøkkelen som datt ned.

Gjest bordeaux
Skrevet

Ta batteriene fra radioen, og bruk skrujernet du finner i skapet til å ta en lyspære fra motorsykkelen. Så setter du disse delene i lommelykta du finner bak gardina. Så flytter du gulvteppet, og klikker på flisene til de detter ned. Bruk brannslangen for å komme deg ned i hullet. Nedi kjelleren bruker du lommelykta for å se deg rundt, og gå inn i det andre rommet. Ved skapet der ligger nøkkelen som datt ned.

Tuuuusen takk! Jeg kom så langt at jeg fikk ordna med lykta og alt det der, og jeg klikka på flisene, men tydeligvis må jeg være mer tålmodig. :-) Prøve igjen da. Skikkelig avhengig jo....hehe.

Gjest epletre
Skrevet

Prøver url-en, men får bare opp ERROR, file not found..:-(

hva level er du paa?

Gjest MissSaigon
Skrevet

Det hjelper å spørre, da fant jeg straks svarene!

Jeg må bare vite om noen har klart level 12?? Jeg kan ikke forstå at det er mulig å få hele veggen grønn...

Og hva er det med den laservegg-kontrollen i kjelleren? Jeg mener den der an skrur av platene og ser inni.. Noen som har funnet det ut?

Er veldig takknemmelig for tips

Skrevet

Jeg må bare vite om noen har klart level 12?? Jeg kan ikke forstå at det er mulig å få hele veggen grønn...

Og hva er det med den laservegg-kontrollen i kjelleren? Jeg mener den der an skrur av platene og ser inni.. Noen som har funnet det ut?

Det er mulig. Jobb deg fra venstre mot høyre, du skal ha alle unntatt fire grønne.

Da får du noen nye rom, som kanskje gir deg forklaring på resten.

Ja, vi er mange som har klart level 12.

Gjest epletre
Skrevet

naar du har klart den gronne veggen faar du en tang som du klipper laseren med (den i midten). Alle untatt 4 skal vaere gronne i vegge!

Har ikke klart det jeg heller.. Staar enda ved den gronne veggen! Stress!

Skrevet

Når du får så mange grønne som mulig går veggen tilbake.

I den boksen du får fronten av skal du bruke tanga til å kutte den grønne kabelen.

Gjest MissSaigon
Skrevet

Det er mulig. Jobb deg fra venstre mot høyre, du skal ha alle unntatt fire grønne.

Da får du noen nye rom, som kanskje gir deg forklaring på resten.

Ja, vi er mange som har klart level 12.

Takk for tips, men faktisk klarte jeg den plutselig like etter at jeg hadde sendt spørsmålet!! Nå gjenstår bare resten...

Hvor mange level er det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...