Gå til innhold

Spillet "vårt" - level 8

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fresja

12

• Soria

6

• Atene

4

• Freya

1

Mest aktive i denne tråden

Jeg må bare vite om noen har klart level 12?? Jeg kan ikke forstå at det er mulig å få hele veggen grønn...

Og hva er det med den laservegg-kontrollen i kjelleren? Jeg mener den der an skrur av platene og ser inni.. Noen som har funnet det ut?

Er veldig takknemmelig for tips

Jeg klarte endelig level 12 i dag.Men jeg har sett at mange andre har klart det før.Det å få hele veggen grønn, var det enkleste. Start på venstre side og klikk i andre rad. Så klikker du deg mot høyre. Klikk til høyre for en sort rute. Du har klart det når du har bare fire sorte igjen.

Annonse

Gjest MissSaigon

Jeg klarte endelig level 12 i dag.Men jeg har sett at mange andre har klart det før.Det å få hele veggen grønn, var det enkleste. Start på venstre side og klikk i andre rad. Så klikker du deg mot høyre. Klikk til høyre for en sort rute. Du har klart det når du har bare fire sorte igjen.

Hva med nøkkelen, da? Til den forhåpentligvis siste døra? Jeg finner ikke flere plasser å lete!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...