Gå til innhold

Reiseklær på fly

Anbefalte innlegg

Gjest Liselotte 36

Jeg skal ut på en lang flytur (10-12 timer). Ser det dumt ut å ha joggedress under hele flyturen, med mellomlandinger og alt? Det er nemlig så behagelig å sitte i joggedress framfor trange bukser. Men jeg har inntrykk av at mange liksom skal kle seg litt "pent" når de er ute og reiser...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138218-reisekl%C3%A6r-p%C3%A5-fly/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp en litt stilig joggedress! Men hvis du ikke synes du er "fin" nok, er det ganske behagelig med en bomullsbukse og myk genser. Jeg synes forøvrig at folk kan reise i hva de vil, selv om kanskje grilldressen ikke er det mest spennende. Men som damedame skrev, reis i det du har lyst til.

God tur!

Henger meg på de andre her...gjør som du selv føler for.

Vil du være litt fin så kjøp deg en ny pen joggedress da vel hvis den du har er litt "gammel".

Sist gang jeg var på fly - skulle til Spania med barna - så kjøpte jeg pene og gode joggedresser til oss alle tre.

God tur :)

Annonse

Kjøp en litt stilig joggedress! Men hvis du ikke synes du er "fin" nok, er det ganske behagelig med en bomullsbukse og myk genser. Jeg synes forøvrig at folk kan reise i hva de vil, selv om kanskje grilldressen ikke er det mest spennende. Men som damedame skrev, reis i det du har lyst til.

God tur!

Det finnes ikke stilige joggedresser....

Gjest Airwwalk

husk tjukke sokker da :o)

Jeg fryser alltid på beina

Jasså du gjør det Dorthe?

Hehe, leste at en person spådde hvordan du var, og da sto det blandt annet at"hun fryser mye på beina" eller noe, men du svarte at ingenting av det stemte på deg...............

Jasså du gjør det Dorthe?

Hehe, leste at en person spådde hvordan du var, og da sto det blandt annet at"hun fryser mye på beina" eller noe, men du svarte at ingenting av det stemte på deg...............

Jeg fryser alltid på beina, cluet er at jeg ikke bruker tøfler og strikkejakke :o)

Tynne ullsokker derimot, det er tingen.

Det er ikke behagelig å sitte på fly med trange olabukser på fly enten det er 5 eller 10 timer.

Det finnes jo mange bukser som ikke er direkte joggebukser, sånn kosebukser... Aner ikke hvordan jeg skal forklare det, men det har vært veldig mange butikker som har solgt sånne det siste halve året.

Ellers går det an å skifte på flyet...

Annonse

Gjest oppgradert

Jeg kler meg pent på fly, og har blitt oppgradert til buisness og første klasse flere ganger. Du frasier deg enhver mulighet til førsteklasse hvis du reiser i treningstøy!

Det finnes behagelig tøy som er pent også.

Men heller litt "stive" klær på førsteklasse enn joggedress på turistklasse!

Sjansen for oppgradering er ikke _så_ stor, men stor nok(jeg har vært heldig flere ganger, og førsteklasse fra USA er deilig!)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...