Gå til innhold

Får ikke logget inn med Opera

Anbefalte innlegg

Her på DOL får jeg ikke skrevet noen innlegg eller svart på noen for jeg kommer ikke inn.

Jeg må gå ut av Opera og åpne IE for å kunne skrive brukernavn og passord. DA kommer jeg inn.

Hva slags innstillinger er feil? Jeg får logget inn med brukernavn/passord andre steder og andre forum.

The Wand fungerer perfekt alle andre steder, bare ikke på DOL

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138220-f%C3%A5r-ikke-logget-inn-med-opera/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merkelig. Fungerer smertefritt hos meg.

Er det bare med Wand du ikke får logget deg inn, eller gjelder det om du skriver brukernavn og passord også?

Er du 100% sikker på at passordet er riktig?

Har du sjekket at ting som Cookies og JavaScript er påslått? (trykk F12 for å sjekke)

Merkelig. Fungerer smertefritt hos meg.

Er det bare med Wand du ikke får logget deg inn, eller gjelder det om du skriver brukernavn og passord også?

Er du 100% sikker på at passordet er riktig?

Har du sjekket at ting som Cookies og JavaScript er påslått? (trykk F12 for å sjekke)

Ja, jeg er sikker på at passordet og alt er riktig... Men, denne gangen gikk det helt greit.

Det jeg forandret på var "identify as..." den sto på MSIE6, og jeg byttet den til Opera.

Takk for hjelp og tips uansett :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...