Gå til innhold

Hva betød det?

Anbefalte innlegg

Gjest Undrerlittjeg

Jeg ble kjent med en jente på nette, fra Møteplassen. Etter å ha snakket litt med henne fant jeg ut at hu kjente to jenter fra jobben min. Hu hadde visstnok vært innom jobben min og snakket med dem om meg. Dagen etter dro jeg på jobben og snakket med hu som jeg jobber sammen med. Hu fortalte meg at denne jenta hadde vært innom. Da jeg spurte om denne jenta fikk jeg bare høre negative ting om henne, Det synes jeg var rart siden hu kjente henne. Hu sa også at hu ikke var en bestevennine med henne og slikt. Dette satte meg i villrede fordi en jente snakker vel ikke negativt om henne til en annen. Hva skulle dette bety? For jeg skjønte ikke noe av det

Bare for å legge til så har jeg et godt jobbforhold til disse jentene fra jobben min. Vi spøker, ler og har det gøy på jobben.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138259-hva-bet%C3%B8d-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øh...

Det er jo nettopp DET jenter gjør kjære deg! Baksnakker, snakker dritt, baksnakker, finner på ting, setter ut rykter (falske og ekte), osv osv osv... Også baksnakker de litt i tillegg.

Det blir i mange tilfeller ikke bedre om de blir 20 eller 40 eller 60 år heller.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138259-hva-bet%C3%B8d-det/#findComment-865392
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...