Gå til innhold

Ting man vil høre bortsett fra i senga

Anbefalte innlegg

" Det går veldig fort og gjør nesten ikke vondt i det hele tatt"

" Den var liten, denne skal vi nok få av ganske fort"

" Så deilig, nå blir det fint vær så vi kan sitte ute igjen"

" Her var det tørt og godt"

" Ikke vær redd, jeg har gjordt dette tusenvis av ganger uten uhell"

" Jeg kjente ingenting jeg"

" Neida, den har alltid vært sånn. Sikkert ikke noe å bry seg om"

" Nei så søtt, nå har barna laget frokost"

" Jeg tror jeg endelig har funnet noen medisiner som fungerer"

" Du kan vel invitere familien din og noen venner? Det hadde vært hyggelig"

" Sikkert ikke farlig kjære, det er nok bare noe du har spist"

Fortsetter under...

Huff og huff, Pappa Bjørn. Jeg forsøker å unngå dette oppgulpet ditt fra slike kjede-mailer, men av og til dumper jeg borti dem.

Vær grei da, PB. Du er jo en enkel mann og finner kanskje glede i det, men må du på død og liv lage tråder av det?

Huff og huff, Pappa Bjørn. Jeg forsøker å unngå dette oppgulpet ditt fra slike kjede-mailer, men av og til dumper jeg borti dem.

Vær grei da, PB. Du er jo en enkel mann og finner kanskje glede i det, men må du på død og liv lage tråder av det?

Du har som vanlig våknet på feil side av rennesteinen hører jeg?

Du har som vanlig våknet på feil side av rennesteinen hører jeg?

Såså, PB, nå må vi forsøke å holde et dannet språk, skal vi ikke?

Jeg er jo en elskverdig mann og velger å se positivt på det meste, men et sted går jo grensen, ikke sant?

...

Jaja, PB. Hva skal du ha til middag i dag? Jeg driver med et bacalao-prosjekt her nå, og er formann for løkskjæring og prøvesmaking. Bruker du grønne oliven i bakalao?

Annonse

Såså, PB, nå må vi forsøke å holde et dannet språk, skal vi ikke?

Jeg er jo en elskverdig mann og velger å se positivt på det meste, men et sted går jo grensen, ikke sant?

...

Jaja, PB. Hva skal du ha til middag i dag? Jeg driver med et bacalao-prosjekt her nå, og er formann for løkskjæring og prøvesmaking. Bruker du grønne oliven i bakalao?

Bacalao har jeg aldri laget, bare blitt servert. Her er det ribbe i dag for å feire fredagen. Fritt valg på øverste hylle for far i dag gitt.

Bacalao har jeg aldri laget, bare blitt servert. Her er det ribbe i dag for å feire fredagen. Fritt valg på øverste hylle for far i dag gitt.

Ribbe for å feire fredag...på en søndag?

Her var det mye å ta fatt i;

Med ribbe antar jeg du mener svineribbe. Jeg skjønner ikke at folk eter slikt, langt mindre feire noe. Selv ikke bikkja mi vil smake. Gi det til muslimene.

Dessuten skriver du altså at du feirer fredagen, selv om det beviselig er søndag. Det kan jo selvsagt lett gå litt over styr for noen hver, men å bomme på to dager er vel i meste laget.

(Kan tenkes at du mente fridagen, men da ville jo ikke jeg kunne gjøre at poeng av det, så det velger jeg å se bort fra).

...

Jeg synes du bør satse på bacalao en gang. Det er mat for karer, gjerne med noe skikkelig å drikke til.

Ribbe for å feire fredag...på en søndag?

Her var det mye å ta fatt i;

Med ribbe antar jeg du mener svineribbe. Jeg skjønner ikke at folk eter slikt, langt mindre feire noe. Selv ikke bikkja mi vil smake. Gi det til muslimene.

Dessuten skriver du altså at du feirer fredagen, selv om det beviselig er søndag. Det kan jo selvsagt lett gå litt over styr for noen hver, men å bomme på to dager er vel i meste laget.

(Kan tenkes at du mente fridagen, men da ville jo ikke jeg kunne gjøre at poeng av det, så det velger jeg å se bort fra).

...

Jeg synes du bør satse på bacalao en gang. Det er mat for karer, gjerne med noe skikkelig å drikke til.

Ja, familieribbe med sprø svor. Noe av det mest fantastiske en gane kan oppleve. Når det gjelder forvirringen med dagene så var det altså slik at jeg hadde fødselsdag på fredag, noe som ble omtalt i en tidligere tråd, men jeg har da invitert foreldre på søndagsmiddag i dag. Så var det oppklart.

Når det gjelder bacalao så har jeg som sagt ikke laget det, men har lyst til å forsøke. Jeg har til gjengjeld fått det servert av en slektning som sitter på en gammel oppskrift vi må få tak i før det er for sent. Den er nemlig vannvittig god.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...