Gå til innhold

Kjerringer i hoppbakken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pokker! Jeg som trodde jeg skulle få gleden av å se flagrende bryster for første gang i mitt liv...

Dette blir en nedtur for mange menn som leser det første innlegget mitt med nyervervet interesse for hoppsporten.

-gå til innkjøp av tampoline. Etter en fuktig kveld, med inviterte gjester, vil du nok se annerledes på "hoppsporten".

Gaupa1365380646

-gå til innkjøp av tampoline. Etter en fuktig kveld, med inviterte gjester, vil du nok se annerledes på "hoppsporten".

Hehe...

Nå gjør du meg virkelig nysgjerrig, frøken. Jeg tror du brenner inne med noen historier som jeg ville hatt stor glede av å høre. Enig?

Annonse

Det var en lovende begynnelse!

Hvordan er livet i dag? Er litt dødt her nå, synes du ikke. Er det bare vi som har vett nok til å kaste bort tiden her inne i dag eller?

Søndag morra Blues!! Kan jo sette på Bjørn Berge!! Setter kanskje dagsrytmen min opp litt??

Annonse

Gaupa1365380646

Søndag morra Blues!! Kan jo sette på Bjørn Berge!! Setter kanskje dagsrytmen min opp litt??

Jøss, god musikksmak har du også. Dette er nesten for mye av det gode.

Hvor har du vært hele mitt liv?

Har jeg sett deg før?

Kan jeg få spandere en drink?

(funker det?)

Gjest LucySky

Har jeg sett deg før?

(funker det?)

Dødt? Typisk debatt som kunne blitt noe, kan ikke du gå og ronke et annet sted, Gaupe?

Har jeg sett deg før?

(funker det?)

Sorry, full oppakning!!

Men jeg hadde nok likt deg, Jeg!!

Humor, bra musikksmak, blomkålsuppe, og ikke minst, konkluderer ut fra egne erfaringer og meninger, og ikke andres!!

For godt til å være sant?

Gaupa1365380646

Sorry, full oppakning!!

Men jeg hadde nok likt deg, Jeg!!

Humor, bra musikksmak, blomkålsuppe, og ikke minst, konkluderer ut fra egne erfaringer og meninger, og ikke andres!!

For godt til å være sant?

Du hadde nok det, jeg er faen så sjarmerende ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...