sigga Skrevet 29. februar 2004 Skrevet 29. februar 2004 Kan ikke damene gjøre som de alltid gjør, så slipper de til vet du: Foreslå at de kan hoppe toppløse. Da får de det til som vanlig. Ja, dropp klær og ski og la dem hoppe i vei... Det liker kanskje Yggeseth også?? 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 29. februar 2004 Skrevet 29. februar 2004 Det virker nesten som om dere gjør narr av en seriøs idrett. Sist gjentene hoppet i Kollen, hoppet Anette Sagene lenger enn de fleste mennene... Hun hadde ti avsatser bedre fart! Uansett, jeg er imponert av den jenta. 0 Siter
damedame Skrevet 29. februar 2004 Skrevet 29. februar 2004 Det var en lovende begynnelse! Hvordan er livet i dag? Er litt dødt her nå, synes du ikke. Er det bare vi som har vett nok til å kaste bort tiden her inne i dag eller? Vi andre kaster klærne istedt for å kaste bort tiden! Sjokkidorisei alle sammen! Nå skal jeg ha det gøy! 0 Siter
tonie Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 Jeg mistenker gubbeligaen for å være livredde for at jentene skal gjøre det bedre enn gutta på sikt. Siden det er en fordel å være liten og lett må vel jentene være som skapt for skihopping:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.