Gå til innhold

Hva forventer du egentlig av DOL???

Anbefalte innlegg

Gjest Surrealis
Skrevet

Før prøvede dol å gi inntrykk av at alles meninger var like verdsatt, og at det var lov å være uenige. Dette førte til at enkelte utfoldet seg i tabubelagte tamer som rasisme osv. En del ble litt ivrige, og mange trådet var lange og kunne inneholde en del underholdende fornæermelser. Det kom klager på disse trådene fordi en del av de mer fintfølende ikke forsto at de kunne la være å lese disse innleggene og heller styre over på innlegg med oversikrifter som: Jeg kjeder meg, har du sett denne filmen og lignende. Dol var enig med de finfølende, og sørget derfor for å utestenge alle som hadde meninger som ikke passet inn.

Så nå er det herlig fred og ingen opprivende meningsdebatter som kan føre til at man må tenke her inne.

Jeg for min del synes personlig sjikanering og indirekte trusler kan være skøyal lesning. Men jeg skjønner jo at slikt reageres på. :-)

Gjest Surrealis
Skrevet

Bra og bra før fru blom. Vet ikke. I 1998 - og en tid etter det - var det fint. Krangel og diskusjoner om hverandre. Store personligheter som ga mye igjen for tidsbruket. Kunne konversere med mister doktoronline også. Ikke dårlig bare det.

Men i dag ser jeg det er mer interessant å sammenligne vaskepulvermerker og snakke om hvem som kan telle fra 100 til 1 fortest.

Er det forresten noen her inne som vet hvor en får tak i q-tips i nærheten av Oslo S. Det klør så fryktelig i ørene.

Skrevet

Bra og bra før fru blom. Vet ikke. I 1998 - og en tid etter det - var det fint. Krangel og diskusjoner om hverandre. Store personligheter som ga mye igjen for tidsbruket. Kunne konversere med mister doktoronline også. Ikke dårlig bare det.

Men i dag ser jeg det er mer interessant å sammenligne vaskepulvermerker og snakke om hvem som kan telle fra 100 til 1 fortest.

Er det forresten noen her inne som vet hvor en får tak i q-tips i nærheten av Oslo S. Det klør så fryktelig i ørene.

Ikke rart ørene klør hvis du pleier bruke q-tips i dem... *ler*

Skrevet

Var her masse før, til det ble for internt og det føltes som om forumet besto av fem stykker som bare snakket med hverandre.

Nå virker det som om DOL er oppe og går slik det var helt i begynnelsen - kanskje bare med flere brukere, og det er jo fint. Jeg forventer å få svar på konkrete spørsmål, innspill til dilemmaer, tips til ting og i det hele tatt.

DOL er en lett måte å få mange forskjellige personers mening om ting.

Jeg var en av de fem og savner de fire andre.

Skrevet

Ikke rart ørene klør hvis du pleier bruke q-tips i dem... *ler*

Hva? Pleier du ikke å bruke q-tips altså? *grøss* Lar du ørevoksen krype ut av seg selv ?

Skrevet

Hva? Pleier du ikke å bruke q-tips altså? *grøss* Lar du ørevoksen krype ut av seg selv ?

Du skal aldri bruke noe mindre enn albuen i øret.

Skrevet

Den skal liksom det da....

Gjest iusedtobethebean
Skrevet

Jeg var en av de fem og savner de fire andre.

Om det er noen trøst så er vi fler som savner "Femmerbanden" men det jeg savner aller mest, er vel sån egentlig chaten!! OK vi har ranglere, men det er ikke det samme.... Savner Haba, Wulfi, Carpe, Marius, Mette*, Tjorven og ikke minst Prippen og mange flere!!! Også Simen da! Han kutta, les sensurerte, i hytt og gevær, men det var en mening bak det. Så det var nok en grunn til at administrator i dag er anonym. Så vi får bare lene oss tilbake, og tenke at alt var mye bedre under krigen :-)

Klem på dere alle

Pappa Bjørn
Skrevet

Om det er noen trøst så er vi fler som savner "Femmerbanden" men det jeg savner aller mest, er vel sån egentlig chaten!! OK vi har ranglere, men det er ikke det samme.... Savner Haba, Wulfi, Carpe, Marius, Mette*, Tjorven og ikke minst Prippen og mange flere!!! Også Simen da! Han kutta, les sensurerte, i hytt og gevær, men det var en mening bak det. Så det var nok en grunn til at administrator i dag er anonym. Så vi får bare lene oss tilbake, og tenke at alt var mye bedre under krigen :-)

Klem på dere alle

Joda, det er mange som er sårt savnet. Noen forlater DOL fordi de er leie eller ikke har anledning, men det verste er alle dem som har blitt drevet vekk. Da snakker jeg ikke bare om alt som har skjedd nå i det siste, men den lave takhøyden som til tider har fått rå her.

Men, alltid hyggelig med gamle travere som har holdt ut i noen år, selv om mange som har oppdaget DOL senere har vist seg å være kjærkommne tilskudd til forumene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...