Mistera Skrevet 29. februar 2004 Skrevet 29. februar 2004 http://www.dagbladet.no/kultur/2004/02/29/392160.html 0 Siter
terningkast6 Skrevet 29. februar 2004 Skrevet 29. februar 2004 For noe tull! Hun har jo en flott stemme og fortjener å få være med. 0 Siter
nanna Skrevet 29. februar 2004 Skrevet 29. februar 2004 Bare tullpreik. Har de ikke lov til å snakke sammen på fritiden uten at folk skal tro det er noe snusk? Typiske sjalu kommentarer fra dårlige tapere. 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. februar 2004 Skrevet 29. februar 2004 So what, sier nå jeg. Hvis hun ikke er flink nok til å synge til onsdag så åker hun jo rett ut igjen... 0 Siter
Gjest Rebecha Skrevet 29. februar 2004 Skrevet 29. februar 2004 Som jeg har sagt før; jeg kjenner Stine Terese, og har hørt henne synge både på tv og sånn ellers - jenta kan synge, og det faktum at det er andre UTSTEMTE deltakere som klager på at hun blir tatt inn i varmen igjen, viser bare at de bare er sjalu. Jenta synger bra og er pen, og det blir andre sjalu på. Dårlige tapere, kalller jeg det! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 29. februar 2004 Skrevet 29. februar 2004 Det der synes jeg blir helt blåst opp av ingenting. At de gikk sammen er vel kanskje litt overdrevet å si når begge går når det stenger. Håper virkelig ikke dette ødelegger for henne. 0 Siter
siriil Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 Dette dreier seg om ren å sjær missunelse fra andre deltagere som hadde håpet å bli valgt inn igjen, det sier mer om dem en om de to på baren. 0 Siter
Anki Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 hva så? Var det noe galt i det da? Han har jo alltid hatt en forkjærlighet for henne, så han hadde nok valgt henne uansett. 0 Siter
amber sun Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 Det er kun misunnelse som ligger bak. Syns det er tåpelig å blåse opp dette til noe sånt som det har blitt. 0 Siter
Mistera Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Skrevet 1. mars 2004 For noe tull! Hun har jo en flott stemme og fortjener å få være med. Mener også dette er tull... Uansett så får hun vel platekontrakt uansett! Misunnelse er en dårlig egenskap! Om hun har kriteriene for å bli idol, altså stemme OG utseende er det vanskelig fo noen å takle... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.