Gå til innhold

Hvordan er lønna i Kiwi kjeden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg jobbet i matbutikk (ikke Kiwi) da jeg var like gammel som deg, jeg fikk 99,08 kroner i timen + kvelds- og helgetillegg. De to siste timene på lørdag tror jeg tillegget var på 77 kroner, ellers varierte det fra 19 kr (hverdagskveld), 44 kr (lørdag formiddag) hvis jeg ikke husker feil.

Jeg syns synd på de som jobber på Kiwi, siden mange av de må jobbe til kl 23 på hverdager..

Gjest snart en grønnkledd fyr

Jeg jobbet i matbutikk (ikke Kiwi) da jeg var like gammel som deg, jeg fikk 99,08 kroner i timen + kvelds- og helgetillegg. De to siste timene på lørdag tror jeg tillegget var på 77 kroner, ellers varierte det fra 19 kr (hverdagskveld), 44 kr (lørdag formiddag) hvis jeg ikke husker feil.

Jeg syns synd på de som jobber på Kiwi, siden mange av de må jobbe til kl 23 på hverdager..

Takk for svar.

Synd på og synd på.. :)

Jeg håper og tror de har en fleksibel turnusordning som gjør at arbeidstida er levelig på sikt. Håper det er noen tillegg for å jobbe kveldsstid, selvsagt.

Er det lenge siden du jobbet i dagligvarebutikk?

Takk for svar.

Synd på og synd på.. :)

Jeg håper og tror de har en fleksibel turnusordning som gjør at arbeidstida er levelig på sikt. Håper det er noen tillegg for å jobbe kveldsstid, selvsagt.

Er det lenge siden du jobbet i dagligvarebutikk?

Nei, det er bare ett år siden.. Jobbet der i 14 måneder ved siden av skolen - ALDRI mer!

Det er sosialt og hyggelig og alt sånt, man får prate masse (ihvertfall jeg, som er så sjuk etter å snakke!!), men duverden, så kjedelig det er når det er lite folk og man bare sitter der..

Gjest snart i grønn dress

Nei, det er bare ett år siden.. Jobbet der i 14 måneder ved siden av skolen - ALDRI mer!

Det er sosialt og hyggelig og alt sånt, man får prate masse (ihvertfall jeg, som er så sjuk etter å snakke!!), men duverden, så kjedelig det er når det er lite folk og man bare sitter der..

Ja, må nok ha en gameboy og noen fotballblader tilgjengelig til stille stundet ;)

Ja, må nok ha en gameboy og noen fotballblader tilgjengelig til stille stundet ;)

I stille stunder rydder du i butikken, tar bort papp, evt. setter på plass nye varer. Sjekker datoer og tar bort evt.som går ut på dato. Vasker i kassen, evt. ellers om det trengs. Tømmer flaskebordet.

Sånne ting.

De som sløvet i stille stunder hadde ingenting å gjøre i jobben.

Jeg har jobbet i Rema1000

Annonse

Det er vel tarifflønn rundt ca. 100kr. Og ja, du har rett på ubekvem arbeidstidstilegg. Jeg jobbet på spar for tre år siden, og da var det 21,- etter kl.18 på hverdagene. 42,- etter klokken 13 på lørdag og 84,- etter klokken 16 på lørdag. Søndag er det 100%tilegg hvis de skulle ha åpent da.

Så det er jo greit ;o)

Hva med de som jobber på døgnåpen bensinstasjon? ;o)

eh .. når det er lite kunder i butikken så setter man seg vel ikke på ræva for å spille eller lese. Da bruker man jo tida på å rydde, fylle i med sigarettpakker, sjekke om varer har gått ut på dato osv.

Gjest grønnkledd

eh .. når det er lite kunder i butikken så setter man seg vel ikke på ræva for å spille eller lese. Da bruker man jo tida på å rydde, fylle i med sigarettpakker, sjekke om varer har gått ut på dato osv.

Hva med å lese hele tråden før du svarer?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...