Gå til innhold

Hvor skal du/dere på ferie til sommeren ?

Anbefalte innlegg

Gjest gledermeg
Skrevet

Har tenkt meg en tur til Hellas( 2 uker)og 2 uker til nord norge:)

Gjest Daisy
Skrevet

Har ingen planer foreløbig. Til foreldrene mine et par uker... sikkert litt til bergen. Men ingen skikkelig ferie.

Skrevet

Vi har leid et hus (m/innendørs svømmebasseng) på Nord-Sjælland.

Gleder meg!

Skrevet

Et par uker i Danmark og Tyskland, innkludert Legoland, Løveparken, et badeland, en sommerfuglpark, et akvarium bl.a. Tar med det vi kjører forbi på veien :) Reiser med Fjordline, og tar med bilen.

Så blir det en uke på ei hytte i fjellet, et eller annet sted.

Gjest mor i juni
Skrevet

Ingen steder. Nicket forklarer vel det meste. ;-)

Gjest Lonkil
Skrevet

Tar nok 2-3 uker på pilgrimsvandring fra Sør Frankrike og over fjellene til Spania. Mulig jeg også tar et par uker på Cuba.

Skrevet

Hvis vi har økonomi til det så blir det en sydentur, kanskje. Ellers blir det bare noen småturer, kanskje låne campingvogn eller dra på sykkeltur i fjellet..

Skrevet

Har ingen planer foreløbig. Til foreldrene mine et par uker... sikkert litt til bergen. Men ingen skikkelig ferie.

Jeg skal til Kroatia:)

Skrevet

Ingen steder, skjønner ikke hvorfor man skal rømme landet den eneste tiden det faktisk er flott her! Mulig vi tar en ukes tid hos foreldrene min i Nord-Norge.

Gjest ferie hjemme:)
Skrevet

Vi skal ikke på ferie i år, har ikke råd. Men mannen min skal en tur til **** i bryllup.

Gjest surfer i sommersol
Skrevet

Vi har leid et hus (m/innendørs svømmebasseng) på Nord-Sjælland.

Gleder meg!

Hvor? Det er så fint på Sjælland! Har du en nettside?

Gjest Pricilla
Skrevet

Skal på hytta og jobbe... Må holdes vedlike. Er kjempekosleig å være der, bare været blir bra.

Så blir det kanskje båttur til Danmark, med sykkeltur videre til Skagen..

Skrevet

Hvor? Det er så fint på Sjælland! Har du en nettside?

Her: http://www.novasol.no/

Og kan du velge hvor i Danmark du ønsker å være ++.

PS! Jeg har problemer med å få opp bildene på sidene deres akkurat nå, men det kan jo være bare her hos meg ...

Skrevet

Telttur til Bø i Telemark.

En weekend bort alene for å feire bryllupsdagen - vet ikke helt hvor ennå :)

Skrevet

Har lyst til Kiruna, ligge 6 uker i gamme midt på vidda, og leve av det naturen gir...

det koster 900 for 6 uker...

Gjest Maja_h
Skrevet

2 uker til tyrkia,noe nytt det her,men 5 stjerner er ikke hver gang.

www.nazar.no

Skrevet

Sommeren skal brukes til å lese på avsluttende eksamen til jul, men det blir vel kanskje en uke eller to på Jeløya og et par uker på Tustna.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...