Gå til innhold

Hvor skal du/dere på ferie til sommeren ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her: http://www.novasol.no/

Og kan du velge hvor i Danmark du ønsker å være ++.

PS! Jeg har problemer med å få opp bildene på sidene deres akkurat nå, men det kan jo være bare her hos meg ...

Takk for fin link!

Fant kanskje ut hvor vi skal på ferie i år! :-)

Har hund, så for å unngå masse styr er Sverige det beste alternativet. Masse koselige "stugor" til leie rundt omkring. :-)

2 uker til tyrkia,noe nytt det her,men 5 stjerner er ikke hver gang.

www.nazar.no

Hei, har du bestilt ferien din her? Kjenner du til de?

Vi har bestilt på Saga, men så denne også og de var jo MYE billigere.

Noen erfaringer taes i mot med takk!

Gjest Maja_h

Hei, har du bestilt ferien din her? Kjenner du til de?

Vi har bestilt på Saga, men så denne også og de var jo MYE billigere.

Noen erfaringer taes i mot med takk!

Jeg vet det virker for godt til å være sant,men har ringt inn å snakket med de,det har jo ikke startet opp ennå i norge,de begynner vel ikke å fly ned før i april.Du kan jo bestille katalogen og kikke litt,ja vi har bestillt,betalte et depositum på 1000 kr og får regning på restbeløpet som må betales 40-50 dager før avreise,det er et avbestillingsgebyr på 200 kr som vi har benyttet oss av i tilegg,er nok ikke så dumt.Dette er helt seriøst,har gjort hjemmeleksa og sjekket opp nazar i andre land,ikke funnet noe å uroe seg over,men det spørs om det blir like billig til neste år.

Lykke til...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...