Gjest Nomel Skrevet 29. februar 2004 Skrevet 29. februar 2004 Heia Kjartan:)Men er enig i at Maragareth er veldig flink. Håper Stine Therese kommer videre på onsdag. 0 Siter
Anki Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 Jeg har tidligere sagt Maria. men det kommer jo veldig an på hvem som kommer seg videre til de siste da. 0 Siter
Gjest Kurtfan Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 Det blir vel hun Sandra jenta som scorer mest fra de som SMS'er mest + moren som ringer hele tiden....he he. 0 Siter
Gjest enkelt Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 Anh eller Trung, men jeg håper det blir Sandra. 0 Siter
tonie Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 Jeg håper det blir Anh, men jeg tror det blir Sandra (pga sjarmen). 0 Siter
Babette Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 Jeg tror det blir Anh. Maria er veldig dyktig på scenen og synger flott, Sandra er fryktelig søt og sjarmerende og synger smektende, men Anh har det mye omtalte lille ekstra i bøtter og spann. I tillegg til flott stemme og innlevelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.