Gå til innhold

Gutter, hva synes dere om å få roser?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lonkil

Menn er selvsagt forskjellige, men rent personlig synes jeg ikke noe om det. Har litt mer sansen for praktiske ting.

Roser kan sikkert være pent å se på - og det kan sikkert være et tegn på kjærlighet. Tror nok jeg ville ha satt mer pris på andre ting, som da både kunne betyr at hun var glad i meg og som jeg hadde hatt bruk for.

Annonse

Gjest Pricilla

jeg kjøper ofte en rose til samboern min etter jeg har vært på byen. Eller andre dager han fortjener en oppmerksomhet! ; ) (Ikke fordi jeg har gjort noe gæli på byn da, men fordi jeg er en romantiker, og når ejg valser gjennom Karl johan og må forbi 10 roseselgere er det vanskelig å stå imot..)

Han setter kjempestor pris på dem! ; )

Men jeg skal gi noe når han virkleig fortjener noe, så får han noe jeg vet han ønsker seg.. helst til dataen da.. Eller PS2 spill eller noe sånt..

Gjest roselilla

Hva skal vi gjøre av dem? Putte dem i lomma? Gå med dem resten av dagen? Ikke kan man snakke med dem. Ikke kan de drikkes. Ikke kan de brukes til å kjøre med.

Jeg er ingen blomsterperson.

Med andre ord: en kasse øl smaker bedre?? Skal ta det til etteretning=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...