Gjest er du/dere snill Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 Har søkt trygdekontoret om å få dekket behandling og fikk vedtak om at jeg fikk dekket utgiftene. Videre står det om utbetaling.. "Ved behandling for xxxx regner man et beløp som utgangspung for utregning i forhold til bidrag. Dette er kr 60,- pr bbehandling. Videre vil antall ganger for behanling ganges med kr 60,-. Av dette beløpet vil det være en egenandel for deg på kr 1500,- Av det som måtte bli av utgifter ut over dette vil det refunderes 90 % av beløpene" 0 Siter
tiliti Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 Jeg tolker det som at du dekker de første 1500 kronene selv, deretter dekker de 90% av utgiftene. 0 Siter
Evil? Skrevet 3. mars 2004 Skrevet 3. mars 2004 Jeg tolker det som at du dekker de første 1500 kronene selv, deretter dekker de 90% av utgiftene. Egenandelen er kr 1500 pr år og du får dekket 90% av det overskytende. Uansett hvor mye du betaler for hver behandling regnes kun kr 60 med i regnestykket over. Resten er noe du betaler uten at det regnes som egenandel og uten at du får det dekket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.